کروکودیل پس از حمله به پسر ۱۵ ساله، این نوجوان را به زیر آب کشید. مرد هندوستانی نتوانست جان پسرش نجات دهد.

حمله مرگبار کروکودیل به پسر ۱۵ ساله مقابل چشمان پدرش / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، یک کشاورز هندوستانی در تراژدیک‌ترین اتفاق زندگی اش از نزدیک کشته شدن پسرش توسط کروکودیل را تماشا کرد. در این حادثه که روز چهارشنبه رخ داد کروکودیل پس از حمله به پسر ۱۵ ساله این کشاورز، این نوجوان را به زیر آب کشید.

«ویجی مالی» به همراه پدرش در کنار رودخانه دهادهار سرگرم آب دادن به بزها بود که ناگهان مورد حمله کروکدیل قرار گرفت.

این در حالی بود که پدر قربانی در نزدیکی محل حادثه حضور داشت، اما آنچنان دچار شوک شده بود که نتوانست کاری انجام دهد. این مرد بلافاصله افراد محلی را در جریان وقوع این حادثه قرار داد. افراد محلی با شنیدن فریادهای این مرد به کمک او شتافتند، اما برای نجات جان این پسر بسیار دیر شده بود.

به دلیل آنکه کروکودیل پس از گرفتن قربانی او را به زیر آب برده بود جستجو برای یافتن این پسر و نجات وی بی نتیجه ماند. در ادامه گروه امداد و نجات محلی در ساعت ۲.۳۰ دقیقه بعدازظهر در محل حادثه حاضر شدند و عملیات نجات آغاز شد، اما آنها نیز نتوانستند ردی از کروکودیل یا قربانی پیدا کنند.

وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که مسئولان همواره به افراد محلی در خصوص نزدیک شدن به رودخانه هشدار می‌دهند. مسئولان جنگلبانی بر این باورند که بیش از صد کروکودیل در این رودخانه زندگی می‌کنند.

کروکدیل

کروکدیل

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید