زوج هندوستانی که مورد حمله زنبورها قرار گرفته بودند جان خود را از دست دادند.

مرگ دردناک زوج جوان هندوستانی به دلیل حمله مرگبار زنبورها / تصاویر

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران،  در یک حادثه تراژدیک حمله زنبورها منجر به مرگ یک زوج جوان هندوستانی شد. «بهیخنی دِوی» و شوهرش «شانیچار ماهاتو» در حال چرای گاوها و بزهای خود در جنگل ماهولیا پال‌ها در نزدیکی روستای کارماتاند بودند که مورد حمله دسته‌ای زنبور قرار گرفتند.

زنبورها ابتدا دوی را مورد حمله قرار داده بودند که در ادامه هنگامی که شانیچار قصد کمک به همسرش را داشت او نیز مورد حمله آن‌ها قرار گرفت. ساکنان روستا پس از شنیدن فریادهای این زوج به کمک آن‌ها شتافتند و این زوج را به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل کردند، اما قبل از رسیدن به بیمارستان هر دو نفر آن‌ها جان باختند. وقوع این حادثه و حمله زنبورها به این زوج موجی از وحشت را میان روستائیان حاکم کرد. روستائیان اکنون نگرانند که آن‌ها نیز به سرنوشت این زوج گرفتار شوند.

وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که در اواخر ماه سپتامبر نیز یک مادر و دختر بر اثر حمله زنبورها و سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داده بودند. این مادر و دختر در حال هرس علف‌ها در بالای یک تپه بودند که دچار این حادثه شدند. آن‌ها پس از حمله زنبورها قصد فرار داشتند که بر اثر سقوط از ارتفاع جان باختند.

1

2

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید