تقریبا می توان ترکیب تیم ملی امارات را در بازی امشب برابر ایران حدس زد که تمام قوای تهاجمی این تیم از ثانیه های نخست در میدان حضور خواهند داشت.

اعلام ترکیب احتمالی امارات مقابل ایران

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال امارات برای زنده نگه داشتن شانس های خود برای صعود به رقابت های جام جهانی، باید از شرایط میزبانی اش نهایت بهره را ببرد و به همین دلیل آنها ضمن داشتن حمایت هواداران در دیدار امشب، به دنبال شکستن طلسم ناکامی هایشان مقابل ایران هستند.
 برت فان مارویک برای درون دروازه اش، گزینه ای جز علی خصیف نخواهد داشت. سنگربان الجزیره در ۵ بازی گذشته خود برای تیم باشگاهی اش و همچنین امارات، ۶ بار دروازه اش باز شده و فقط یک بار موفق به ثبت کلین شیت شده است. این گلر ۳۴ ساله تجربه تقابل های زیادی مقابل ایران و تیم های باشگاهی ایرانی را در کارنامه دارد.
 
امارات در خط دفاعی خود مجبور به انجام تغییرات است. ولید عباس مدافع اصلی این تیم که در دو بازی گذشته ۱۸۰ دقیقه در ترکیب تیم ملی کشورش حضور داشت، به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده و خلیفه الحمادی جایگزین او می شود تا در کنار شاهین عبدالرحمن در مرکز خط دفاعی قرار گیرد. خلیفه الحمادی تجربه چندانی ندارد و مدت زیادی است که از ابتدا در ترکیب تیم ملی امارات به میدان نرفته است. اما شاهین عبدالرحمن مدافع باتجربه الشارجه، در بازی های گذشته تیم باشگاهی اش و همچنین تیم ملی امارات جزو بازیکنان ثابت بوده است.
در سمت راست خط دفاعی امارات، بندر الحبابی به میدان می رود. بازیکن ۳۱ ساله و باتجربه العین که همواره در ترکیب اصلی امارات حضور داشته است. در سمت چپ خط دفاعی نیز محمود خمیس بازی خواهد کرد. او مدت هاست که عضو ثابت ترکیب الوحده و تیم ملی امارات است.
 
در خط میانی امارات، ماجد حسن انجام وظیفه خواهد کرد. هافبک شباب الاهلی که در دو بازی قبلی امارات نیز از ابتدا برای تیمش به میدان رفته بود، امشب نیز برابر ایران بازی خواهد کرد. در کنار او، علی سالمین و عبدالله رمضان حضور خواهند داشت. سالمین بازیکن الوصل به خوبی با شرایط استادیوم آشناست چرا که بازی در ورزشگاه خانگی تیم او برگزار می شود. ضمن اینکه او در بازی های گذشته باشگاهش موفق به گلزنی شده است. عبدالله رمضان هافبک الجزیره نیز می تواند برابر ایران بازی کند هر چند احتمال حضور ماجد راشد نیز در بازی هست.
 
مثلث خط حمله امارات نیز از ابتدا وارد زمین می شوند. علی مبخوت بهترین گلزن تاریخ امارات در ۳ دیدار متوالی گذشته برای الجزیره گلزنی کرده و تک گل تیم ملی امارات در این مرحله از رقابت های مقدماتی جام جهانی را وارد دروازه سوریه کرده و مدافعین تیم ملی باید حسابی مراقب این مهاجم زهردار باشند که ۷۷ بار برای کشورش گلزنی کرده و توانست از رکورد گلزنی پله اسطوره فوتبال برزیل عبور کند.
کایو لوکاس و فابیو لیما دو بازیکن تغییر ملیت داده شده اماراتی ها نیز از بازیکنان ثابت العین و الوصل به شمار می روند. این دو بازیکن در کنار مبخوت مثلث خطرناکی را در خط حمله تیم ملی امارات تشکیل داده اند و کادرفنی تیم ملی نیز قطعا برنامه خاصی برای مهار آنها اندیشیده است.

ترکیب احتمالی امارات مقابل ایران:
دروازه بان: علی خصیف
مدافعین: بندر الاحبابی – شاهین عبدالرحمن – خلیفه الحمادی – محمود خمیس
هافبک ها: علی سالمین – ماجد حسن – عبدالله رمضان (ماجد راشد)
خط حمله: کایو لوکاس – علی مبخوت – فابیو لیما

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید