۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
کد خبر: 55296307

در ششمین سفر استانی رییس جمهور، فردا جمعه ۱۶مهرماه، مردم استان بوشهر میزبان آیت‌الله ابراهیم رییسی و هیات دولت خواهند بود.

سفر رییس جمهور به استان بوشهر

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، آیت‌الله رییسی، ۱۶ مهرماه در ششمین سفر استانی به بوشهر سفر می‌کند و در سفر یک روزه رییس جمهور به بوشهر علاوه بر نشست با مسئولان استانی، فرهیختگان و گروه‌های مردمی با حضور در بین مردم با آنان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

برخی از اعضا هیات دولت با حضور در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان مشکلات و مطالبات مردم بررسی و در جلسه شورای اداری با حضور رییس جمهور مطرح می‌کنند.

در این راستا آیت‌الله صفایی بوشهری امام جمعه، محمدی‌زاده استاندار و آیت‌الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در پیام مشترکی سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان را فرصت مغتنمی برای حل مشکلات و نقطه عطفی در پیشرفت استان دانستند.

در این پیام با اشاره به سفر رییس جمهور آمده است:

حضور مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار این استان در صحنه‌های مختلف دفاع از کشور و نظام و حمایت از دولت بر هیچکس پوشیده نیست مقاومت جانانه مردم در ۸ سال جنگ تحمیلی و حضور مقتدرانه در دریا و پاسداری از مرزهای آبی کشور حضور در راهپیمایی‌ها و انتخابات مختلف در ۴ دهه اخیر هر کدام سند محکمی که دال بر پیوستگی اهالی دیار نخل و دریا و آفتاب با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

در سایه این پیوستگی است که دشمنان قسم خورده مردم بزرگ ایران و نظام اسلامی به کرات مجبور به عقب‌نشینی از مواضع خود و پذیرش شرایط جمهوری اسلامی شده‌اند.

در تداوم همین مسیر و در راستای اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حمایت از دولت به اطلاع می‌رساند برنامه‌ریزی فشرده سفر یک روزه رییس جمهور به بوشهر و اهداف تعیین شده آن را صدا و سیما و اصحاب رسانه به اطلاع مردم استان بوشهر خواهند رساند.

جزئیات برنامه سفر رییس جمهور و وزرا در استان بوشهر

دیدار با روحانیون، نخبگان، جوانان و قشرهای مختلف مردم، بازدید از برخی پروژه‌ها و حضور در جلسه شورای اداری و نشست با خبرنگاران از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رییس جمهور به بوشهر است.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته وزرای نفت، اقتصاد، نیرو و جهاد کشاورزی به نمایندگی از رییس جمهور در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر برای بررسی مشکلات و مطالبات مردم حضور می‌یابند.

بر این اساس وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان‌های بوشهر و دشتستان، وزیر اقتصاد و دارایی به گناوه و دیلم، وزیر نیرو به دشتی و تنگستان ، وزیر صمت به ۲ شهرستان کنگان و بندر دیر،  و وزیر نفت هم به عسلویه و جم سفر می‌کند.

همچنین  تعدادی از معاونان رییس جمهور و وزیر کشور، آیت‌الله رییسی را در سفر به بوشهر همراهی می‌کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید