فروغ فاریابی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در نیمه نخست سالجاری ۲۰۸ نفر بر اور تصادفات جاده ای جان خود را از دست داده اند.

مرگ تلخ ۲۰۸ هموطن در اثر تصادف در استان آذربایجان غربی

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، فروغ فاریابی با بیان اینکه رعایت قوانین رانندگی یگانه راهکار ایمنی مترددین جاده‌ای و حفظ جان و مال مردم است، افزود: میزان تلفات برون شهری ناشی از سوانح جاده‌ای در ۶ ماهه نخست سالجاری بر اساس اعلام پلیس راه استان ۲۰۸ نفر است.

وی با اشاره به اقدامات اداره کل در زمینه ارتقا ایمنی جاده‌های استان طی سال گذشته اظهار داشت: در خصوص کاهش تصادفات جلو به جلو این اداره کل اقدام به اجرای عملیات نوار لرزاننده میانی با خط کشی دویل در محورهای هدف با اعتبار ستادی و استانی کرده است.

فاریابی ادامه داد: جهت کاهش تصادفات واژگونی نیز اجرای نوار لرزاننده کناری به اضافه تسطیح شیب شیروانی در محورهای هدف انجام و همچنین برای کاهش تصادفات در تقاطع‌های فرعی به اصلی این اداره کل آرام سازی ترافیک به ورودی فرعی به اصلی با تابلو و کاهنده سرعت در پروژه‌های نیمه کاره با اعتبار ستادی و استانی عملیاتی را کرده است.

فاریابی تصریح کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می‌توان از وقوع بسیاری از تصادفات و حوادث جلوگیری کرد و همین امر زندگی بسیاری از هموطنان و امنیت خانواده‌های آنان را نجات خواهد داد.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری ۴ جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان با ۲۲ مصوبه، ۵ جلسه کمیته فنی تصادفات مهم با ۳۶ مصوبه و ۲ جلسه کمیته آموزش و فرهنگ با ۹ مصوبه برگزار شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    2 0
    آمار فوتی های تصادفی از آمار کرونایی بیشتر هست. کاش هزینه ای که ما در این زمینه می‌دهیم و خانواده های زیادی داغدار می‌شوند کمی مسئولان کشوری را به سمت ایمنی و امنیت جان مردم در صنعت خودروسازی می‌برد که تنها راه هم پلمب شرکت های خودروسازی بی کیفیت ایران خودرو و سایپا و به تبع آن واردات خودروهای با کیفیت خارجی بجای آنها میشد. ولی حیف که ...
  • الم IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    2 0
    یک جاده سی کیلومتری اگر قرار باشد با سی سال از شروعش هنوز بپایان نرسد معلومه که مشکل در کجاست سی ساله یک روز اینور جاده میبندند و روز دیگر انور جاده را میبندند و به صورت ناامن خاک ریزی میکنند و معلوم هم نیست چکار میکنند به پلی که میرسند انجا را رد میکنند و جاده فرعی باز میکنند و از خاکی که در نزدیکیها هست برای پر کردن جاده استفاده میکنند و این وضعیت هم با تشکیل جلسه و بررسی و فشار پلیسی حل شدنی نیست
  • فرھاد کرمانی IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    2 0
    در ایران تنها چبزی مهم نیست جون ادم هست.تولید ملی مهمه.بیوه شدن ویتیم شدن مهم نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید