روتختی روکش تزئینی است که روی تخت قرار می‌گیرد. البته علاوه بر تزیین اکثر افراد از آن در هنگام خواب استفاده می‌کنند. در نظر داشته باشید که جنس و نرمی این لایه هم بسیار مهم است.

بهترین وب سایت فروشگاه اینترنتی کالای خواب سال انتخاب شد!

خرید بهترین روتختی

بهترین وب سایت فروشگاه اینترنتی کالای خواب سال انتخاب شد!

روتختی بخشی از دکوراسیون منزل است. انتخاب ملافه شما جنبه‌ای اساسی در تعیین راحتی و زیبایی ظاهری اتاق‌خواب شما دارد؛ بنابراین، باید در انتخاب دقت کنید. برای ایجاد یک تخت خواب بی‌نقص و زیبا، باید از تکه‌های مختلف روتختی آگاهی داشته باشید زیرا خرید شما را بسیار آسان می‌کند. روتختی‌ها معمولاً شامل چندین تکه هستند.

رو تشکی

رو تشکی باید یک پارچه‌ی نرم و لطیف باشد و درعین‌حال از جنس بسیار خوبی برخوردار باشد. این لایه معمولاً زیاد شسته می‌شود پس جنس و دوام در این مورد بسیار حائز اهمیت است. برخی از افراد به پلاستیک یا مواد پلاستیکی موجود در رو تشکی‌ها حساسیت دارند پس باید در هنگام خرید به این موارد دقت کنید.

روتختی

پتو یک قطعه پشمی بزرگ، مستطیل شکل یا مربع شکل است که برای گرم کردن به‌عنوان روکش روی تخت استفاده می‌شود. این قسمت از روتختی گرما را به دام می‌اندازد و هنگام خواب یا دراز کشیدن تخت را گرم نگه می‌دارد. معمولاً از پشم، پلی‌استر، پنبه، میکروفیبر یا ترکیبی از الیاف ساخته می‌شود. برخی از افراد به تنهایی از پتو استفاده می‌کنند درحالی‌که برخی دیگر ترجیح می‌دهند یک لایه رویی تزئینی با روکش راحتی و لحاف اضافه کنند.

روتختی روکش تزئینی است که روی تخت قرار می‌گیرد. البته علاوه بر تزیین اکثر افراد از آن در هنگام خواب استفاده می‌کنند. در نظر داشته باشید که جنس و نرمی این لایه هم بسیار مهم است. به‌جز جنس و دوام زیبایی این بخش از روتختی بسیار مهم است زیرا بیشتر دکوراسیون اتاق‌خواب را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

بنابراین هنگام خرید به جنس و طرح و نقش روتختی توجه زیادی کنید و حتماً برندی را خریداری کنید که به شما تضمین شست‌وشو می‌دهد.

یک پتوی خوب علاوه بر زیبایی در شب بسیار آرامش‌بخش است. این پتو پر از الیاف مصنوعی است که در تمام نقاط به صورت مساوی توزیع‌شده است. دقت کنید که جنس‌های نامرغوب موجود در بازار دارای سطح گلوله گلوله و بسیار ناهمواری هستند.

رو بالشی

این هم بخش دیگری از سرویس‌های روتختی است که بسیار مهم است زیرا در تماس مدام با پوست و موی ما است. ازآنجاکه معمولاً طرح روی بالش‌ها هم در ظاهر کلی روتختی شما مؤثر است، پس حتماً هنگام خرید به طرح بالش‌ها توجه کنید.

بهتر است جنس پارچه‌ی بالش به گونه‌ای باشد که با شست‌وشوی زیاد آسیب نبیند و دوام خوبی داشته باشد.

انتخاب طرح و رنگ کاملاً سلیقه‌ای است، اما در اینجا هم توجه کنید که رنگ روتختی تأثیر زیادی در اتاق شما دارد. اگر وسایل اتاق و رنگ دیوار ساده و سرد است، روتختی با رنگ‌بندی گرم و طرح دار انتخاب کنید و برعکس. در این مورداستفاده از رنگ‌های تضاد زیبایی اتاق را دوچندان می‌کند.

اگر به دنبال خرید روتختی با تنوع رنگ و طرح بالا و کیفیت عالی هستید، به لینک زیر کالازم مراجعه کنید.

روتختی

خرید بهترین بالش

بهترین وب سایت فروشگاه اینترنتی کالای خواب سال انتخاب شد!

بالش‌ها به اندازه تشک شما برای سلامت و کیفیت خواب اهمیت دارند. بااین‌حال، بسیاری از افراد غافل از ارزش حقیقی بالش روی سلامتی بدن هستند و به‌سادگی از بالش‌های عمومی استفاده می‌کنند.

درحالی‌که بالش‌های استاندارد و مستطیلی کاملاً حمایت کننده هستند، اما شکل بالش‌های نوآورانه می‌تواند درد مزمن و شرایط بد خواب را کاهش دهند و به‌طورکلی به شما کمک کنند راحت‌تر بخوابید.

بهترین بالش برای شما آن است که از سلامت ستون فقرات سالم شما حمایت کند. فشار را از بین ببرد و سر و گردن را حمایت کند تا بتوانید راحت بخوابید.

نحوه انتخاب بالش به این صورت است که افراد ابتدا نوع خوابیدن خود را مشخص می‌کنند و سپس برای خرید بالش اقدام می‌کنند. فراموش نکنید که خوابیدن روی یک بالش نامناسب می‌تواند سلامتی شما را به خطر بیندازد.

بالش‌های مموری فوم

بالش‌های مموری فوم تسکین‌دهنده درد هستند و به‌خوبی فضای مناسبی را روی سر و گردن شما ایجاد می‌کنند. مواد موجود در این بالش‌ها به‌سرعت به حرکت سر شما پاسخ می‌دهند و خود را مطابق آن تغییر می‌دهد.

بالش فوم لاتکس

بالش فوم لاتکس یک پرکننده نرم و بسیار حمایت کننده است. این بالش برای تنفس پوست شما بسیار مناسب است و در برابر گردوغبار و کپک مقاوم است بنابراین محیط خواب شما همیشه تمیز است. اگر به لاتکس حساسیت دارید، این بالش مناسب شما نیست و بهتر است از انواع دیگر استفاده کنید.

بالش پنبه

 پنبه یک ماده فوق‌العاده رایج در انواع ملافه و پارچه است زیرا مقرون‌به‌صرفه است و به‌راحتی نگهداری می‌شود. پنبه نرم است اما به‌خوبی سر و گردن را حمایت نمی‌کند. این ماده باگذشت زمان سفتی خود را از دست می‌دهد و ثابت می‌ماند، اما پف‌دار کردن یا زدن منظم پنبه می‌تواند عمر بالش شما را طولانی کند. باگذشت زمان، پنبه مستعد جذب عرق و ایجاد کپک می‌شود.

چه زمانی باید بالش خود را تعویض کنید؟

به‌طورکلی، شما باید بالش‌های خود را هر یک تا دو سال یک‌بار تعویض کنید. حتی با شستشو و رسیدگی بازهم بالش‌ها با استفاده مکرر کثیف می‌شوند؛ بنابراین بهترین راه تعویض به موقع آن‌ها است. این کار هم باعث جلوگیری از بیماری‌های تنفسی و احتمالی با قارچ می‌شود و هم پوست و موی عالی را با شما هدیه می‌دهد.

اگر به دنبال خرید بهترین مدل‌های بالش هستید حتماً به لینک زیر فروشگاه کالازم مراجعه کنید.

بالش

نیازهای خواب نوزاد چیست؟

بهترین وب سایت فروشگاه اینترنتی کالای خواب سال انتخاب شد!

نیازهای خواب نوزادان بسته به سن آن‌ها متفاوت است. نوزادان اغلب اوقات می‌خوابند؛ اما خواب آن‌ها در بخش‌های بسیار کوتاهی است. با رشد نوزاد، مقدار خواب و زمان آن تغییر می‌یابد.

به‌طورکلی، نوزادان در حدود ۸ تا ۹ ساعت در روز و حدود ۸ ساعت در شب می‌خوابند. نکته‌ی مهم در مورد نوزادان محلی امن و راحت برای خواب آن‌هاست. به‌جرآت می‌توان گفت که مهم‌ترین بخش خرید سرویس‌های خواب مربوط به نوزادان است.

عوامل مهمی در تهیه‌ی این کالا نقش دارند. از جنس سرویس خواب گرفته تا الیاف داخل آن. همه‌ی این موارد باید ضد حساسیت بوده و از بهترین متریال موجود و نخ پنبه تهیه شده باشد.

از طرفی به علت کثیف شدن زیاد، باید از جنسی باشد که راحت شسته شده و رنگ و بافت پارچه خراب نشود.

جنس تترون، مخمل، کتان، بامبو، پنبه و ... همگی در تولید سرویس خواب‌های نوزاد به‌کاربرده می‌شود.

اگر شما هم به دنبال خرید یک سرویس خواب نوزاد باکیفیت و عالی هستید به لینک زیر کالازم مراجعه کنید.

روتختی نوزاد

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید