محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه پیشین ایران در گفت و گویی کلاب هاوسی گفت: یکی از بزرگترین شاخص‌ها در مورد آیت‌الله هاشمی در ذهن من این است که او همیشه آماده فدا شدن برای ملت و منافع کشور بود، دیپلماسی صحنه فدا شدن است و هاشمی بزرگترین نامزد این صحنه است.

پوتین به من گفت، روزی که آمریکا بخواهد به برجام بازگردد و شما سخت‌گیری کنید، دنیا علیه شما خواهد شد/ در پذیرش قطعنامه 598 شجاعت های زیادی رخ داد تا توانستیم جنگ را پایان بدهیم

 محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه پیشین ایران گفت: نامه‌نگاری‌های آیت‌الله هاشمی با صدام به آزاد شدن بخش‌های زیادی از کشور و گشایش‌های بعد از آن انجامید.

به گزارش سلام نو به نقل از جماران، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه پیشین ایران در گفت و گویی کلاب هاوسی گفت: یکی از بزرگترین شاخص‌ها در مورد آیت‌الله هاشمی در ذهن من این است که او همیشه آماده فدا شدن برای ملت و منافع کشور بود، دیپلماسی صحنه فدا شدن است و هاشمی بزرگترین نامزد این صحنه است.

ظریف افزود: آیت‌الله هاشمی حتی آماده محاکمه بود، شجاعت او برای دیپلماسی مهمترین مشخصه است، او شجاعت فرماندهی جنگ و صلح را داشت.

در پذیرش قطعنامه 598 شجاعت های زیادی رخ داد

ظریف گفت: آیت‌الله هاشمی همیشه شجاعت داشت و از ضرر جلوگیری می‌کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در دولت های یازدهم و دوازدهم تاکید کرد: در پذیرش قطعنامه 598 شجاعت های زیادی رخ داد تا توانستیم جنگ را پایان بدهیم.

ظریف گفت: نامه‌نگاری‌های آیت‌الله هاشمی با صدام به آزاد شدن بخش‌های زیادی از کشور و گشایش‌های بعد از آن انجامید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات برجام گفت: پوتین به من گفت، روزی که آمریکا بخواهد به برجام بازگردد و شما سخت‌گیری کنید، دنیا علیه شما خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    0 0
    پوتین به من گفت چی گفت؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید