محسن دهنوی نماینده تهران عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که مقامات دولت باکو با بستن محل اقامه نماز جمعه نماینده مقام معظم رهبری، گستاخی را به حد اعلی رسانده‌اند.

مقامات باکو گستاخی را به حد اعلی رسانده‌اند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محسن دهنوی نماینده تهران در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «مقامات دولت باکو با بستن محل اقامه نماز جمعه نماینده مقام معظم رهبری، گستاخی را به حد اعلی رسانده‌اند.

علی‌اف به جای در آغوش‌ گرفتن پهپادهای اسرائیلی، تنش‌زایی را متوقف کند وگرنه با غرّش موشک‌های ⁧‫نقطه‌زن‬⁩ از خواب بیدار خواهد شد
‏سفیر ما در آن‌جا نیز باید وظایفش را قاطع‌تر انجام دهد!»

سفارت کشورمان در آذربایجان با صدور اطلاعیه ای در روز سه شنبه ۱۳ مهر اعلام کرد: به دنبال انتشار خبر بسته شدن دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری - مد ظله العالی در باکو، ضمن رد این خبر به اطلاع می رساند ساعت ۱۰ صبح سه شنبه  ۱۳ مهر ( ۲۸ صفر ) چند تن از ماموران پلیس پایتخت جمهوری آذربایجان با مراجعه به حسینیه اهل بیت علیهم السلام (معروف به حسینیه ایرانیان) محل برگزاری مراسم مذهبی و اقامه نماز جمعه حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد نماینده مقام معظم رهبری در جمهوری آذربایجان، به متولیان آن اعلام کردند این مکان به دلیل لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی کرونایی تا اطلاع ثانوی بسته می شود. بلافاصله موضوع از کانال های دیپلماتیک پیگیری و نسبت به دلیل این اقدام بدون اطلاع قبلی توضیح خواسته شد. پیگیری های قانونی و دیپلماتیک برای بازگشایی این حسینیه ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید