یک ماده خرس قهوه‌ای در پارک ملی پابند به شکل بی رحمانه‌ای توسط یک زن و مرد شکار و تکه تکه شد.

شکار بی‌رحمانه خرس قهوه‌ای توسط زن و مرد سنگدل در مازندران / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یخکشی رئیس اداره پارک ملی پابند گفت:تعدادی از کوهنوردان هنگام صعود به ارتفاعات پارک ملی پابند متوجه حضور زن و مردی شدند که در حال تکه تکه کردن لاشه یک حیوان و پختن آن درون قابلمه بودند.

او با بیان اینکه این زن و مرد ابتدا اعلام کردند که در حال پختن گوشت گراز هستند، افزود: کوهنوردان با مشاهده پنجه‌ها و سر قطع شده خرس متوجه می‌شوند که آن‌ها یک قلاده خرس قهوه‌ای بالغ را کشته و مشغول پختن گوشت خرس برای گرفتن روغن هستند.

یخکشی ادامه داد: پس از گزارش این کوهنوردان، محیط بانان بلافاصله به محل اعزام شدند و پوست، سر و قطعاتی از گوشت خرس را کشف کردند.

رئیس اداره پارک ملی پابند با بیان اینکه این زن و مرد پیش از رسیدن ماموران محیط بانی از محل متواری شده بودند، گفت: بررسی محیط بانان نشان داد این قلاده خرس تازه شکار شده بود.

او گفت: کوهنوردان ادعا کرده بودند که ردپای توله‌های این خرس را نیز در منطقه مشاهده کردند، اما محیط بانات هیچ اثری از توله خرس‌ها پیدا نکردند.

یخکشی با بیان اینکه این زن و مرد میانسال با توجه به تصاویری که کوهنوردان از آنان ضبط کرده بودند شناسایی شده اند، گفت: پرونده قضایی برای این دو متخلف تشکیل و با توجه به سکونت آن‌ها در یکی از روستاهای استان سمنان، دادستان نکا حکم دستگیری آن‌ها را با نیابت قضایی به دادستانی استان سمنان صادر کرده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد فرشته خوی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    0 0
    با سلام.انقدر ناراحت شدم که نمیدونم چی بگم.به نظر من تنها کاری که آرومم میکنه این هست که این زن و مرد وحشی رو بگیرن مثل همون خرس بی دفاع سلاخی کنن.فقط و فقط همین.ممنون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید