به مناسبت هفته ملی کودک، ۷ فیلم سینمایی از ساخته‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۱۶ تا ۲۲ مهر هر روز به شکل رایگان در فضای مجازی اکران عمومی می‌شود.

اکران ۷ فیلم سینمایی در هفته ملی کودک به صورت رایگان

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، در هفته ملی کودک هر روز یک فیلم سینمایی در کنار یک انیمیشن و یک فیلم‌تئاتر به شکل رایگان در پرتال کانون اکران رایگان می‌شود. 

براساس این خبر در اولین روز از هفته ملی کودک و همزمان با روز جهانی کودک، فیلم «ضربه فنی» کاری از غلامرضا رمضانی نمایش داده می‌شود. 

«مسیر عشق» به کارگردانی یدالله صمدی در روز دوم (۱۷ مهر)، «دوچ» به کارگردانی امیر مشهدی‌عباس در روز سوم (۱۸ مهر) و «پدافند غیرعامل» کاری از رضا حیدرنژاد برای روز چهارم (۱۹ مهر) اکران می‌شوند. 

در همین حال، «هامون و دریا» ساخته ابراهیم فروزش در روز ۲۰ مهر و «پایان رویاها» به کارگردانی محمدعلی طالبی در روز ۲۱ مهر در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اکران خواهند شد. 

در روز پایانی نیز همزمان با ۲۲ مهر «اقیانوس پشت پنجره» به کارگردانی بابک نبی‌زاده اکران می‌شود. 

لازم به ذکر است که این فیلم‌ها هر روز به مدت ۲۴ساعت در پرتال کانون به نشانی cinema.kpf.ir به صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان است. 

در همین روزها در این پرتال، هر روز یک فیلم‌تئاتر در کنار یک انیمیشن از ساخته‌های کانون نیز به رایگان اکران خواهند داشت. 

هفته ملی کودک امسال با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در سراسر ایران از ۱۶ تا ۲۲ مهر برگزار خواهد شد و با توجه به شرایط کرونایی شهرها، برنامه‌ها در دو شکل مجازی و حضوری طراحی شده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید