به دلیل اختلال در واتساپ و اینستاگرام یک مقام مسئول در فیس بوک گفته است مشکل جدی وجود دارد و شاید به خاطر حفظ اطلاعات کاربران تمام حساب های اینستاگرام ری استارت شوند.

فوری؛ حساب کاربران در اینستاگرام پاک می‌شود؟

به گزارش سلام نو، یک مقام مسئول در فیس بوک گفته است مشکل جدی است امکان اینکه به منظور حفاظت از اطلاعات کاربران تمام حساب های اینستاگرام ری استارت شوند بسیار است. تلگرام به منظور اختلال جهانی در برنامه واتس اپ راه حلی برای طرفداران این برنامه ارائه کرد.یک هکر ۱۳ ساله چینی باعث اختلال در اینستاگرام و واتس اپ شده است. اختلال و واتس اپ و فیس بوک در بسیاری از نقاط جهان اتفاق افتاده است. از دقایقی قبل اختلال در اینستاگرام، واتس اپ و فیس بوک در بسیاری از نقاط جهان دچار اختلال شده است. خبرگزاری ها این مشکل را جهانی اعلام کرده‌اند و هنوز جزئیات بیشتری وجود ندارد.

فیس بوک هک شد

در پی اختلال جهانی برخی از برنامه ها از جمله فیس بوک،  اطلاعات ۱.۵ میلیارد کاربر در فیس بوک لو رفت. ساعتی قبل خبری درباره هک شدن فیس بوک، اینستاگرام و واتس آپ منتشر شد. زاکربرگ مدیرعامل این سه نرم افزار قدرتمند خیلی زود این موضوع را تکذیب کرد.

اختلال در تلگرام

چند ساعتی بعد از قطعی جهانی واتساپ، گزارش‌هایی از اختلال در تلگرام در برخی از کشورهای جهان منتشر شده است. اخباری که می‌گوید تلگرام هم دچار اختلال شده است. اگرچه اختلال در تلگرام هنوز به ایران نرسیده است. 

هکر 13 ساله چینی علت اصلی اختلال در واتس اپ

رویترز گفته یک هکر ۱۳ ساله چینی باعث اختلال سراسری واتساپ و اینستاگرام شده است اما نیویورک تایمز به تقل از مدیران فیس‌بوک حمله سایبری را رد کرده است. فیس‌بوک اعلام کرده که گزارش‌ها درباره اینکه اختلال‌ ایجاد شده در سرویس‌های فیس‌بوک به دلیل حملات سایبری رخ داده را تکذیب می‌کنیم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید