سرخپوشان پایتخت قصد داشتند مجوز حضور طرفداران خود در پرواز به عربستان را دریافت کنند اما کشور مقصد با این درخواست مخالفت کرده است.

مخالفت عربستان با درخواست پرسپولیس / سفر قرمزها بدون حضور هواداران

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ۲۱ مهرماه با پرواز اختصاصی راهی ریاض عربستان می‌شود تا برای تقابل با الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده شوند.

سرخپوشان پایتخت قصد داشتند در راستای استفاده از حمایت هواداران و همچنین درآمدزایی از فروش بلیت تور، مجوز حضور طرفداران خود در پرواز به عربستان دریافت کنند اما کشور مقصد با این درخواست مخالفت کرده است.

این در حالی است که کشورهای میزبان معمولا با درخواست حضور هواداران تیم‌های میهمان موافقت می‌کنند اما سعوی ها از این عمل سر باز زدند.

فدراسیون فوتبال عربستان که میزبانی بازی‌های یک چهارم نهایی تا فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ را بر عهده گرفته است علاوه بر مخالفت با این درخواست هنوز روادید کاروان ۴۴ نفره پرسپولیس را صادر نکرده است.

صدور روادید کاروان پرسپولیس مستلزم تأیید هتل محل اقامت این تیم در ریاض عربستان است که این موضوع همچنان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص نشده است.

آنچه مشخص است هواداران پرسپولیس نمی‌توانند این تیم را در سفر به عربستان همراهی کنند و سرخ‌ها باید منتظر حضور ایرانی‌های مقیم خارج از کشور در عربستان باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۴ مهرماه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان بازی می کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید