پس از این برخورد شدید این خودرو بهمراه راننده اش از روی پل نیکنام به پایین بزرگراه سقوط کرده و به داخل خط ویژه بزرگراه افتاده و با یکدستگاه پژو نیز برخورد می نماید.

اتفاق عجیب در بزرگراه امام علی تهران / خودروی ساندرو از آسمان به زمین افتاد! + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی از سقوط سواری ساندرو از بالای پل نیکنام به داخل خط ویژه بزرگراه امام علی ( ع ) و برخورد با یکدستگاه سواری پژو خبر داد .

سرهنگ " جهانشاه بهرام آبادی  "  در خصوص این خبر اظهار داشت: در ساعت ۰۶:۳۰  صبح امروز  و در آغاز شروع بار ترافیکی صبحگاهی رانندگان عبوری و عابرین و مسافرینی که در ایستگاه بی آرتی مسیر جنوب بزرگراه امام(ع) محدوه پل نیکنام در حال تردد بودند ناگهان با صحنه عجیب  سقوط آزاد یکدستگاه سواری ساندرو از بالای پل نیکنام به داخل خط ویژه بزرگراه امام(ع) (محدوه پل نیکنام ) بودند و این صحنه را از نزدیک تماشا کردند .

 سرهنگ بهرام آبادی  گفت : این خودرو که در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام(ع) محدوده بالای پل نیکنام در حال حرکت بوده پس از آنکه کنترل وسیله نقلیه از دست وی خارج می گردد با نرده های محافظ کناری بشدت برخورد کرده و آنها را از جای می کند .

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار  به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی ادامه داد : پس از این برخورد شدید این خودرو بهمراه راننده اش از روی پل نیکنام به پایین بزرگراه سقوط کرده و به داخل خط ویژه بزرگراه افتاده و با یکدستگاه پژو نیز برخورد می نماید

سرهنگ بهرام آبادی افزود : مسافرین و عابرین و خودروهای عبوری خیلی خوش شانس بودند که این سقوط آزاد اول صبح بر روی آنها و خودروهای در حال حرکت فرو نیافتاد و اگر اتوبوس بی آر تی در آن لحظه و در این مسیر در حال حرکت بود معلوم نبود چه حادثه تلخی را شاهد بودیم که به لطف خدا اینگونه نشد و اتفاقی برای کسی روی نداد .

وی بیان داشت : حال راننده خوب است و با حضور تیم های اورژانس در محل ح-ادثه مداوا گردید و یک نفر نیز  این تصادف مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد،

معاون هماهنگ کننده  پلیس راهور تهران بزرگ در انتها  باز هم اشاره کرد : امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت نکات ایمنی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

وی از رانندگان خواست هیچ گاه با خستگی  و خواب آلودگی اقدام به رانندگی ننمایند و قبل از حرکت حتما سیستم های خودرویی خود را بررسی  و از سالم بودن لاستیک ها و سیستم ترمز  و تمام مواردی  که به بحث ایمنی تردد و نقص فنی مربوط می شود اطمینان حاصل کرده و و سپس حرکت نمایند .

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید