من راننده آژانس بودم و همسرم آرایشگاه داشت. او در آمد خوبی داشت و می‌گفت من هم باید ماهی ۳‌میلیون‌تومان درآمد داشته باشم. او همیشه پول‌هایش را به رخ من می‌کشید و می‌گفت که قصد دارد از من جدا شود.

جزییات هولناک قتل زن آرایشگر تهرانی / قاتل به احترام ۲۸ صفر بخشیده شد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، ۲ قاتلی که در دو حادثه جدا گانه مرتکب قتل شده بودند به احترام ۲۸‌ماه صفر از سوی اولیای‌دم بدون هیچ چشمداشتی بخشیده شدند.

نخستین قاتل مرد جوانی است که روز هشتم تیرماه سال‌۹۱ راننده لودری را در حوالی شهرستان آبعلی هنگام تخلیه زباله به قتل رسانده‌بود.

آن روز مأموران پلیس در محل تخلیه زباله‌ها در جاده آبعلی با جسد مرد ۴۶‌ساله‌ای به نام امیر روبه‌رو شدند که با اصابت ضربات پیچ گوشتی به قتل رسیده‌بود. بررسی‌ها نشان داد مقتول لحظاتی قبل با راننده کامیونی درگیر شده که برادر راننده کامیون به نام ایرج به هواخواهی برادرش وارد درگیری می‌شود و با پیچ‌گوشتی راننده لودر را به قتل می‌رساند. متهم پس از دستگیری با اظهار پشیمانی به قتل اعتراف کرد و مدعی شد که قصد قتل نداشته‌است.

وی در دادگاه هم به قصاص محکوم شد و پرونده‌اش برای سیر مراحل اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی فرستاده شد. درحالی که در یک قدمی چوبه‌دار قرار داشت پدر مقتول به دادسرا آمد و رضایت‌نامه کتبی خود را به قاضی حسین گودرزی، بازپرس شعبه‌سوم اجرای احکام داد و اعلام کرد به احترام‌۲۸‌ماه‌صفر قاتل را بخشیده است.

بخشش قاتل همسر

دومین قاتلی که به احترام ۲۸‌ماه صفر بخشیده شد مرد ۴۷‌ساله‌ای بود که روز هشتم آبان‌سال‌۹۲ همسرش را در خانه‌اش به قتل رساند و خودش را به پلیس معرفی کرد.

متهم پس از اعتراف به قتل گفت: من راننده آژانس بودم و همسرم آرایشگاه داشت. او در آمد خوبی داشت و می‌گفت من هم باید ماهی ۳‌میلیون‌تومان درآمد داشته باشم. او همیشه پول‌هایش را به رخ من می‌کشید و می‌گفت که قصد دارد از من جدا شود. شب حادثه با هم درگیر شدیم و گفت از من طلاق می‌گیرد که تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. صبح که فرزندم به مدرسه رفت همسرم از خواب بیدار شد و می‌خواست رختخوابش را جمع کند که با هم درگیر شدیم و او را خفه کردم. پس از این صحنه‌سازی کردم و به خانه خواهرم رفتم که پسرم از مدرسه آمد و به اداره پلیس خبر داده بود مادرش فوت کرده است. وقتی به من خبر دادند به خاطر عذاب وجدان به قتل همسرم اعتراف کردم.

متهم در شعبه‌۷۴ به قصاص محکوم شد و مدتی قبل هم در زندان رجایی‌شهر پای چوبه دار رفت، اما با میانجیگری‌های هیئت صلح و سازش دادسرای امور جنایی موفق به گرفتن مهلت شد تا اینکه یک‌روز قبل در حالی که مهلت وی به پایان رسیده‌بود، پدر و مادر مقتول همراه فرزند مقتول به دادسرای امور جنایی آمدند و قاتل را به احترام ۲۸‌ماه‌صفر بخشیدند.

بدین ترتیب با اقدام خداپسندانه اولیای‌دم دو مقتول ، دو قاتل به زندگی دوباره بازگشتند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید