خیلی از مشتریان در هنگام خرید فر توکار اصولا با توجه به ذهنیتی که دارند انتخاب مینمایند که خیلی از وقتها این انتخاب به ضرر آنها خواهد بود.

مزایا و معایب فر توکار برقی

در آشپزخانه های امروزی همواره با کمبود فضا مواجه هستیم و به خاطر همین تقاضا برای خرید فر توکار بسیار افزایش یافته است. ما در این مقاله سعی خواهیم نمود شما را با مزایا و یا معایب این گونه فر اشنا خواهیم نمود. قبل از هر چیز باید ذکر نماییم که اصولا در جهان برای پخت از برق استفاده میگردد و در کشور ما با توجه به دسترس بودن و ارزان بودن از گاز شهری برای پخت استفاده میگردد. برای همین اصولا تکنولوژی برتر در محصولات برقی قابل مشاهد خواهد بود و فرهای گازی خیلی تکنولوژی خاصی را استفاده نمی نمایند.

تکنولوژی فر توکار برقی  :

این مدل دستگاه های دارای تکنولوژی های بسیار زیادی هستند که به سرعت هم در حال افزایش میباشند که خیلی از این آپشن ها در فرهای غیر برقی وجود ندارد. که به طور مثال : قابلیت اتصال APP به و کنترل کارکرد از طریق WiFi  , برنامه پخت اتوماتیک و  نیمه اتومات , ریل تلسکوپی ,  فن کانوکشن ( یکنواخت کننده حرارت ) و  سنسور Meat Prob و… میباشد

مصرف برق دستگاه :

این مدل دستگاه ها دارای ۳ الی ۴ المنت به همراه گریل میباشد که با توجه به تعداد جداره های درب میتواند میزان مصرف برق محصول کم و زیاد شود ولی در کل خیلی نگران مصرف زیاد نباشید به علت استفاده از المنت های گرامایش القایی ( جداری ) در فر توکار برقی میزان مصرف انرژی به نسبت توستر های برقی قدیمی بسیار پایین تر است.

مزایا و معایب فر توکار برقی

گنجایش و سرعت محصول :

این دستگاه ها با توجه به سایز میتواند بین ۵۵ الی ۹۵ لیتر گنجایش را داشته باشد که به راحتی نیاز های یک خانواده را بر طرف نماید. فر توکار برقی با توجه به المنت های برقی پر قدرت سرعت بالایی دارند که در کمتر از چندین دقیقه میتواند حرارتی بالاتر از ۲۰۰ درجه سانتی گراد را تولید نماید این مدل دستگاه زمان کمتری برای پخت غذا از شما میگیرد که در نتیجه مصرف برق نیز کاهش پیدا میکند

پخت با فر توکار برقی :

با توجه به المنت های گرمایشی تعبیه شده در قسمت های مختلف دستگاه حرارت یکنواخت تری فر توکار برقی به مواد غذایی رسانده که در نتیچه پخت بسیار با کیفیت برای غذاهای فست فودی و کیک و شیرینی خواهد داشت. با تمام فر توکار برقی شما امکان یخ زدایی و گرم کردن غذا رو خواهید داشت البته نه با سرعت مایکروویو ولی خوب میتوانند بسیار کار راه انداز باشند

امنیت فر توکار برقی :

یکی از ویژگی های بسیار بارز این مدل دستگاه ها امنیت بالای آنهاست که میتوان اینگونه اشاره نمود. عدم احتیاج به لوله کشی گاز و رفع خطرات آن. قابلیت قفل کودک و درب در هنگام پخت. عدم گرم کردن اطراف فر مخصوصا در حال حاضر که اکثر این مدل محصولات داخل کار و در کنار چوب میباشند. عدم گرم شدن شیشه فر تا حدی که در هنگام پخت و بالاترین حرارت شما میتوانید دست خود را بر روی شیشه نگاه دارید بدون آنکه سوختگی برای ما ایجاد نماید.

مزایا و معایب فر توکار برقی

معایب فر توکار برقی :

قطعا هر محصول نقاط ضعفی دارد که فر توکار برقی هم به این شکل است که شاید بزرگترین آنها را بتوان خشک کردن گوشت , مرغ نامید که البته با توجه به گذاشتن فن تنظیم کننده حرارت و سنسور میت پراب در فرهای جدید این مشکل را تا حد بسیار زیادی کاهش داده است. ایراد دیگری که میتوان به این دستگاه گرفت با توجه به ارزان تر بودن هزینه گاز نسبت به برق هزینه پخت آن میباشد که البته همانطور که در بالا اشاره کردیم خیلی زیاد و چشمگیر نیست.

نتیجه گیری در مزایا و معایب فر توکار برقی :

در آخر کلام با توجه به نکات عرض شده باید گفت مزایای فر توکار برقی بسیار بیشتر از معایب آن میباشد یا توجه قرار دادن امنیت بالاتر , پخت یکنواخت تر و تکنولوژی به روز تر… امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع گردد.

منبع :  فروشگاه ساتک

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید