سرپرست پلیس راه مازندران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۳هزار و ۱۳۱ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۸۱هزار و ۵ دستگاه خودرو برگشت داده شدند.

رفتن به شمال در تعطیلات پیش‌رو ممنوع است؟

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اجرای محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال، گفت: برنامه جدیدی برای تعطیلات پیش‌رو اعلام نشده است.

هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران در شهرستان ساری، با اشاره به اجرای محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها به‌صورت عادی و روان است.

وی با اعلام اینکه برنامه جدیدی برای تعطیلات پیش‌رو اعلام نشده است، افزود: باتوجه به اجرای محدودیت کرونایی در ورودی‌های استان جلوی خودروهای بدون مجوز گرفته می‌شود.

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۱ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۱۴۵ دستگاه خودرو برگشت داده می‌شوند، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۳هزار و ۱۳۱ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۸۱هزار و ۵ دستگاه خودرو برگشت داده شدند.

این مسؤول یادآور شد: وضعیت جوی در استان مازندران ابری و در برخی مقاطع بارندگی خفیف و در ارتفاعات استان ولی‌آباد کندوان و گدوگ سوادکوه شاهد مه غلیظ هستیم.

عبادی در پایان خاطرنشان کرد: تاکید پلیس کماکان بر پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید