زنانی که کفش پاشنه بلند می‌پوشند به نظر مادی‌گرا هستند، اما در مقابل بسیار هم سخت کوشند. همانطور که می‌دانید اکثر زنان موفق در عرصه کاری در شرکت‌های مهم از این سبک کفش در استایل خود استفاده می‌کنند.

چگونه با نگاه کردن به کفش افراد شخصیت آنان را تشخیص دهیم!

کفش‌ جزو یکی از ضروری‌ترین وسایل شخصی به شمار می‌آید. بدون کفش راه رفتن در کوچه و خیابان آن هم در دنیای مدرن امروزی تقریبا غیر ممکن است. تقریبا کل مردم دنیا از کفش برای محافظت از پا در هنگام راه رفتن استفاده می‌کنند. در دنیای مدرن امروز پوشیدن کفش جزئی از استایل شخصی هر کس محسبوب می‌شود و تقریبا هر شخص نوع استایل شخصی خودش را در پوشیدن کفش دارد. کفش انواع متفاوتی دارد و هر کس در انتخاب و خرید کفش سلیقه شخصی خودش را دارد، اما آیا می‌دانستید که با استفاده از نوع کفشی که افراد می‌پوشند می‌توان تا حدودی به ویژگی شخصی آنان نظر داد؟ و اینکه آیا می‌دانستید با استفاده از نوع کفشی که استفاده می‌شود می‌توان تفاسیری از روان شناسی افراد داشت؟ در این مقاله قصد داریم که درباره نوع شخصیتی افراد مطالبی را ارائه دهیم که با نگاه کردن به کفش آنان، کسب می‌شوند. با ما همراه باشید.

چطور می‌توانید از روی کفش افراد آنان را بشناسید؟

· افرادی که پوتین‌های پاشنه بلند می‌پوشند: این‌ها افرادی مسئولیت پذیر هستند. افرادی که کفش پاشنه بلند می‌پوشند معمولا افرادی قاطع و با اعتماد به نفس هستند که بسیار هم مسئولیت‌پذیرند. این افراد در زمان بروز حادثه جزو کسانی هستند که قاطع‌ترند و می‌توانند حادثه را مدیریت کنند. ویژگی شخصیتی غیرقابل انکار این افراد این است که دوست دارند همه چشم‌ها را بر روی خود متمرکز کنند و در مرکز توجه باشند.

· افرادی که کفش اسپرت می‌پوشند: این افراد معمولا جزو کسانی هستند که همیشه در صحنه حاضرند و حاضرند که هر کاری را انجام دهند. این افراد همان کسانی هستند که همیشه می‌توان رویشان حساب باز کرد چرا که با کفش اسپرت می‌تواند در هر جایی شما را همراهی کنند. از همراهی کردن برای رفتن به پیاده روی گرفته تا طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی.

· زنانی که کفش پاشنه بلند می‌پوشند: زنانی که کفش پاشنه بلند می‌پوشند به نظر مادی‌گرا هستند، اما در مقابل بسیار هم سخت کوشند. همانطور که می‌دانید اکثر زنان موفق در عرصه کاری در شرکت‌های مهم از این سبک کفش در استایل خود استفاده می‌کنند. این زنان زیبایی و تجملات را دوست دارند و سعی می‌کنند این زیبایی دوستی را با پوشیدن کفش پاشنه بلند به مردم نشان دهند.

· افرادی که دمپایی انگشتی می‌پوشند: این افراد بسیار افراد راحتی هستند که راحتی خود را بر هر چیز و هرکسی ترجیح می‌دهند. این افراد به قولی جزو افراد بی‌خیالی هستند که در لحظه زندگی می‌کنند و خود را درگیر مشکلات نمی‌کنند. این افراد بسیار افراد خود شیفته‌ای هستند که راحتی خود را به هنجارهای موجود در جامعه ترجیح می‌دهند.

· زنانی که کفش پاشنه‌داری می‌پوشند که دارای پاشنه کلفت و کوتاه است: این زنان حس ریاست طلبی دارند و بسیار از لحاظ شخصیتی قوی هستند. این زنان همان افرادی هستند که به زنانی که پاشنه بلند( پاشنه میخی و نازک) پوشیده‌اند دستور می‌دهند و در زمانی که مشکل ایجاد می‌شود قادرند به سرعت علت را پیدا کرده و برای حل آن راه حل بیافرینند. اگر شما جزو این دسته از خانم‌ها هستید بدانید که شما یک ریئس زاده هستید. این ریاست می‌تواند در دنیای کاری و یا زندگی شخصی شما نمایان شود.

کد خبرنگار: ۲۱
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    0 0
    بدک نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید