همبازیان عادل فردوسی‌پور در تیم فوتبال رسانه ورزش، جشن تولد مجللی را برای کاپیتان تیم خود به پا کردند و قصدشان سورپرایز فردوسی‌پور بود.

عادل در جشن تولدش شمع ۹۰ را فوت کرد / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی ، پیام صبحگاهی رئیس صدا و سیما در گفتگو با دو هوادار خوزستانی، شاید متفاوت‌ترین آغاز ممکن را برای سال جدید زندگی عادل فردوسی‌پور را ساخت؛ ویدئویی که از بامداد شنبه در شبکه‌های اجتماعی به سرعت دست به دست شد و محتوای آن، بدون منع بودن حضور عادل در رسانه ملی بود.

با گذشت چند ساعت از این خبر ویژه توسط رئیس صدا و سیما، همبازیان عادل فردوسی‌پور در تیم فوتبال رسانه ورزش که در زمره همکاران او هم به شمار می‌آیند، جشن تولد مجللی را برای کاپیتان تیم خود به پا کردند و قصدشان سورپرایز فردوسی‌پور بود.

او با تاخیر نسبت به همبازیانش وارد رستوران شد و البته تلاش کرد تا نشان بدهد که سورپرایز نشده و با خنده و لبخند از همبازیان و همکاران خود به پاس مراسم قدردانی کرد؛ در این مراسم همچنین کلیپی پخش شد که در آن بازیکنان تیم رسانه ورزش، جملاتی را درباره عادل فردوسی‌پور به زبان آورده بودند.

در بخش پایانی مراسم، عادل فردوسی‌پور شمع‌های عدد ۹۰ تزئین‌شده روی کیک تولد خود که لوگوی تیم مورد علاقه‌اش یعنی لیورپول را فوت کرد تا این‌چنین جشن ۴۷ سالگی این مجری و گزارشگر محبوب رسانه ملی برگزار شود؛ فردوسی‌پور در صحبتی کوتاه در میان همبازیان با قدردانی از آن‌ها گفت: به سختی توانستم جلوی اشک ریختن خودم را بگیرم، خیلی خیلی برای من مایه افتخار است که چنین جمع دوست‌داشتنی را داریم، انشالله که از کنار هم بودن بیشتر لذت ببریم.

عکس| کیک تولد متفاوت فردوسی‌پور در جشن تولد ۴۷ سالگی/ عادل تنها قدم نزد!


 
کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید