مسعود بهرامیان مشاور مدیرعامل در دیدار با فرزندان شاهد بانک تاکید کرد: خانواده بزرگ بانک شهر مفتخر به همکاری با فرزندان شاهد بوده و خود را همواره مدیون ایثارگری و رشادت شهدای پرافتخار انقلاب اسلامی می داند.

دیدار مشاور مدیرعامل با فرزندان شاهد بانک

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک شهر، بهرامیان در این دیدار که به مناسبت هفته دفاع مقدس و یادآوری افتخار آفرینی رزمندگان در 8 سال جنگ تحمیلی برگزار شد، گفت: اگر نبود رشادت های تمامی اقشار جامعه در طول دفاع مقدس و به خصوص روزهای ابتدای جنگ، شاید ما بار دیگر بخشی از خاک مقدس خود را از دست می دادیم.
بهرامیان تصریح کرد: ایمان ، اعتقاد و مهم بودن سرنوشت تک تک اعضای جامعه باعث شد جوانان در خط اول مبارزه قرار گرفته و با از خودگذشتگی و ایثار خود جلوی تجاوز متجاوزان را بگیرند.
مشاور مدیرعامل با اشاره به نقش شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حریم امنیت و ... در حفظ و حراست از کشور و ارزش‌های اسلامی، خاطرنشان کرد: 8 سال دفاع مقدس از کشور در حدود 250 هزار شهید به یادگار گذاشته که قطعا نامشان تا ابد در صحیفه زرین دفاع از وطن ثبت خواهد ماند.
وی گفت: قطعا پذیرفتن این مهم که یکی از اعضای خانواده را در کنار خود نداشته باشیم بسیار سخت است؛ اما نکته مهم تر این است، درک کنیم چه اعتقادی باعث می شود که انسان حیات خود را برای زنده نگهداشتن آرمان های به حق ، دفاع از جان و مال هموطن خود قربانی کند.
بهرامیان در پایان با ابلاغ پیام مدیرعامل به فرزندان شاهد بانک و خانواده های آنان تصریح کرد: بدون شک همه ما امنیت و آرامش امروز خود را مدیون خون شهدا هستیم؛ آنان حماسه سازانی هستند که زبان دنیوی قاصر از توصیف اهمیت رشادت ها و از خودگذشتگی شان است.
در این دیدار صمیمانه تعدادی از فرزندان شاهد بانک شهر به تشریح دیدگاه ها و نظرات خود در حوزه های مختلف پرداختند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید