ماموران هنگ مرزی ، ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع ماری‌جوانا در یکی از روستاهای این شهرستان کشف کردند.

کشف ۵۰۰ کیلو ماری جوانا در یک گاوداری / متخلفان انبار را آتش زدند

دادستان عمومی و انقلاب سردشت گفت: ماموران هنگ مرزی ، ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع ماری‌جوانا در یکی از روستاهای این شهرستان کشف کردند.

ولی خداکرمی روز شنبه اظهار داشت: براساس اطلاعات ماموران امنیتی در خصوص دپوی گیاه شاهدانه در یک گاوداری در یکی از روستاهای مرزی شهرستان سردشت بلافاصله دستور قضایی برای دستگیری متخلفان صادرشد.

کشف ماری جوانا سردشت

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، وی ادامه داد: ماموران هنگ مرزی پس از حضور درمحل دپوی مواد مخدر موفق به کشف ۵۰۰ کیلوگرم ماری جوانا، ۲۵۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز و یک قبضه اسلحه جنگی شدند.

دادستان عمومی و انقلاب سردشت گفت: متخلفان پس از حضور ماموران اقدام به آتش زدن انبار کردند و با استفاده از تاریکی هوا از محل گریختند. اما عوامل شناسایی شده اند و به زودی دستگیر خواهند شد.

وی بیان کرد: ماری جوانای تولیدی در یکی از مزارع شهرستان سردشت کشت شده است و پس از آن به محل گاوداری واقع در روستای مرزی "آلواتان" منتقل شده است.

خداکرمی با اشاره به اینکه تولید کنندگان این مواد مخدر قصد داشتند پس از فراوری مواد آن را به مناطق کردنشین شمال عراق قاچاق کنند، تاکید کرد: نیروهای امنیتی در هر منطقه‌ای با افراد متخلف با جدیت برخورد خواهد کرد و از شهروندان می‌خواهیم در صورت رصد هرگونه خرید و فروش مواد مشکوک در هر منطقه با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

سردشت با ۱۲۰ نفر جمعیت از شهرهای مرزی کشور محسوب می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید