بنابر آمار رسمی، بیش از نیمی از مرگ و میرهای جهانی گزارش شده در یک میانگین هفت روزه در ایالات متحده، روسیه، برزیل، مکزیک و هند به ثبت رسیده است.

آمار وحشتناک درباره میزان مرگ و میرهای جهانی کرونا /  نیمی از مردم دنیا واکسن نزده اند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، براساس جدیدترین آماری که "رویترز" منتشر کرده، مجموع تلفات کرونا در جهان روز گذشته (جمعه) از پنج میلیون نفر گذشته است.

 از آنجا که سویه مسری دلتا باعث افزایش مرگ و میرهای ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در میان افراد واکسینه نشده شد، تعداد موارد فوتی ناشی از ابتلا به این ویروس نیز در سراسر جهان از پنج میلیون نفر عبور کرد.

بر اساس گزارش ها، بیش از نیمی از مردم دنیا هنوز حداقل یک دُز از واکسن کرونا را نیز دریافت نکرده اند.

بر اساس تجزیه و تحلیل ها، تقریباً یک سال طول کشید تا تعداد تلفات کووید۱۹ به ۲.۵ میلیون نفر برسد و این در حالیست که ۲.۵ میلیون مورد فوتی جدید از این پنج میلیون قربانی در سراسر جهان، ظرف ۲۳۶ روز به ثبت رسیده است.

همچنین بنابر آمار رسمی، بیش از نیمی از مرگ و میرهای جهانی گزارش شده در یک میانگین هفت روزه در ایالات متحده، روسیه، برزیل، مکزیک و هند به ثبت رسیده است.

به گزارش ایسنا به نقل از هندوستان تایمز، به طور متوسط ​​روزانه ۸۰۰۰ مورد مرگ ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در طول هفته گذشته گزارش شده است که این یعنی در هر دقیقه پنج مورد مرگ ناشی از ابتلا به این ویروس رخ داده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید