ممنوعیت تردد شبانه همچنان از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح در تمام شهرها با وضعیت قرمز، نارنجی، زرد و آبی برقرار است و متخلفان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

چگونگی سفر در جاده‌ها با توجه به تغییر شرایط کرونا / جریمه‌های کرونایی تردد برقرار است؟

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص چگونگی سفر در جاده‌ها با توجه به تغییر شرایط کرونا در شهرهای مختلف اظهار داشت: بر اساس آخرین رنگ‌بندی اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، ۱۶ شهر در وضعیت قرمز و ۱۹۸ شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا اعلام کرد: بنا بر مصوبات قبلی اعلامی ستاد مقابله با کرونا به پلیس راهور کماکان محدودیت تردد «از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد و ترددهای غیرمجاز جریمه می شوند.

سردار حسینی تصریح کرد: خروج خودرو با پلاک بومی از شهرهای قرمز جریمه یک میلیون تومانی و از شهرهای نارنجی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی دارد و ورود خودروی غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی نیز به ترتیب مشمول اعمال جریمه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی خواهد شد.  

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر افراد می‌توانند برای تردد ضروری «از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی مجوز تهیه و در جاده‌ها تردد کنند، در خصوص وضعیت تردد شبانه اعلام کرد: ممنوعیت تردد شبانه همچنان از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح در تمام شهرها با وضعیت قرمز، نارنجی، زرد و آبی برقرار است و متخلفان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

جانشین پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: ماموران و گشتی‌های پلیس راه و راهور ناجا و همچنین دوربین‌های هوشمند جاده‌ای ترددهای غیرمجاز را اعمال قانون و نسبت به صدور جریمه اقدام خواهند کرد.

وی گفت: شهرهایی که در شرایط کرونایی زرد و آبی قرار دارند مشمول محدودیت‌های تردد نبوده و به جز ممنوعیت تردد شبانه، تردد در آنها بدون محدودیت در جریان است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید