روزنامه اطلاعات نوشت: اظهارنظرها نشان می‌دهد که ماجرای برجام همچنان ادامه دارد و از شواهد چنین برمی‌آید که نتیجه نهایی آن «مثبت» خواهد بود.

درخواست یک روزنامه از دولت / هر چه زودتر مذاکرات وین را شروع کنید

به گزارش سلام نو، روزنامه اطلاعات نوشت: سخنگوی وزارت خارجه ایران، (خطیب‌زاده) به روزنامه «لوموند» گفت: «… دولت ایران به این نتیجه قطعی رسیده است که به مذاکرات برجام (هسته‌ای) باز خواهد گشت. گفتگوهای وین به زودی از سر گرفته خواهد شد.»

مقام‌های دولت‌های اروپایی نیز ابراز امیدواری کرده‌اند که مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای با ایران به زودی از سر گرفته می‌شود.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا ضمن ابراز نگرانی گفت: «فرصت چندانی برای احیای توافق (برجام) باقی نمانده است.»

مجموعه این اظهارنظرها نشان می‌دهد که ماجرای برجام همچنان ادامه دارد و از شواهد چنین برمی‌آید که نتیجه نهایی آن «مثبت» خواهد بود. در این میان رژیم صهیونیستی و لابی‌ قوی آن در نیویورک و در کنگره آمریکا تلاش وسیع دارد تا آینده نشست وین را از هم‌اکنون «شکست‌خورده» نشان دهد و از طریق رسانه‌های غربی در اختیار خود، آینده‌نگری منفی درباره ایران و برجام را در هاله‌ای از «تحریم‌های همه‌جانبه» و عبور به سوی جنگ تخریبی نشان و جلوه دهد.

آنچه که واقعیت صحنه دیپلماسی نشان می‌دهد، ادامه ماجرای برجام و شروع مجدد گفتگوهای وین تا هفته آینده است که بسیاری انتظار نتیجه مثبت از آن دارند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید