محمدحسین کنعانی‌زادگان گفت: پرسپولیس خانه من است و اعضای این تیم مثل خانواده من هستند. به نظرم هر اتفاقی بیفتد باید خودمان در خانواده حلش کنیم.

هرچه دارم از پرسپولیس و هوادارانش است / باز هم پیراهن این تیم را بر تن می‌کنم

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، یکی از بازیکنانی که در پایان لیگ بیستم قراردادش با پرسپولیس به پایان رسید محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش این تیم بود. محمد حسین از زمان حضور دوباره در پرسپولیس به مهره فیکس این تیم تبدیل شد و عملکرد بسیار خوبی از خودش به نمایش گذاشت.

کنعانی زادگان از جام ملت های آسیا در امارات تا به الان پای ثابت همه اردوهای تیم ملی بوده و در اکثر بازی ها در ترکیب ثابت قرار گرفته است.

محمد حسین که در ابتدای لیگ نوزدهم دوباره به پرسپولیس برگشت، عملکرد فوق العاده ای از خودش نشان داد و حالا یکی از مهره های تاثیرگذار و ثابت تیم ملی در راه رفتن به جام جهانی محسوب می شود.

کنعانی زادگان بعد از اتمام لیگ بیستم طبق توافقی که از قبل با باشگاه الاهلی قطر انجام داده بود راهی این تیم شد و تا الان هم در همه دیدارهای این تیم به میدان رفته است. عملکرد مدافع ملی پوش کشورمان در تیم جدیدش هم به حدی خوب بود که خیلی زود بازوبند کاپیتانی را به او دادند.

کنعانی زادگان مثل سایر بازیکنان فعلی پرسپولیس، از این باشگاه طلب دارد و هنوز نتوانسته مطالبات خود را از پرسپولیس دریافت کند.

در خبرها آمده بود کنعانی زادگان در تماس با صدری سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس خواهان دریافت طلب خود شده است.

از همین رو با محمدحسین کنعانی زادگان که در قطر حضور دارد تماس گرفتیم. او در این خصوص به خبرورزشی گفت: این موضوع درست نیست چون من اصلا هیچ بحث مالی با پرسپولیس ندارم. چند سال از بهترین روزهای زندگی ام را در این تیم گذراندم و از ته دل می گویم هرچه دارم از پرسپولیس و هوادارانش است.

وی اضافه کرد: هر مسئله ای بین من و پرسپولیس وجود داشته باشد بین خودمان حلش می کنیم و اصلا نیازی نیست رسانه ای شود. پرسپولیس خانه من است و اعضای این تیم مثل خانواده من هستند. به نظرم هر اتفاقی بیفتد باید خودمان در خانواده حلش کنیم. بازهم می گویم هیچ بحث و اختلاف مالی بین من و پرسپولیس وجود ندارد.

کنعانی زادگان تاکید کرد: من عاشق این تیم و هوادارانش هستم و مطمئن باشید جدایی من و پرسپولیس طولانی نخواهد بود و یک روز بر می گردم و باز هم پیراهن پرسپولیس را بر تن می کنم.

کنعانی زادگان در خصوص اینکه شایعه شده او قصد شکایت از پرسپولیس را دارد گفت: این شایعات را کسانی درست می کنند که دشمن پرسپولیس هستند. آنها دوست ندارند این تیم آرامش داشته باشد. هدف این افراد تخریب من و برهم زدن تمرکز پرسپولیس در این مقطع حساس است. هواداران به این شایعات توجه نکنند چون من هیچوقت به خودم اجازه نمی دهم چنین کاری بکنم.

مدافع ملی پوش الاهلی در پایان در خصوص شرایط خودش در لیگ ستارگان قطر و تیم جدیدش گفت: خدا را شکر شرایطم خوب است و مشکل خاصی ندارم. در تیم جدیدم جا افتادم و سعی می کنم مهره مفیدی برای الاهلی باشم. امیدوارم بتوانم با الاهلی نتایج خوبی در لیگ قطر بگیریم و خودم هم عملکرد خوبی داشته باشم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید