در این استان از چابهار تا نیک شهر و حتی در استان‌های کرمان و هرمزگان به عنوان استان‌های معین اعلام آماده باش اعلام کردیم تا در صورت نیاز از آن‌ها کمک بگیریم.

هشدار وضعیت قرمز برای سیستان و بلوچستان؛ سیل و طوفان در راه است

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فرهاد مهریاری اظهار کرد: گرچه بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته هشدار وضعیت قرمز اعلام شده برای سیل و طوفان احتمالی در استان سیستان و بلوچستان بیشتر به حوزه دریایی و بندری بر می‌گردد و احتمال بروز خسارت در این حوزه‌ها وجود دارد اما با این وجود آمادگی کاملی برای مدیریت بحران و حل مشکلات احتمالی ناشی از این حادثه طبیعی داریم.

وی افزود: در این استان از چابهار تا نیک شهر و حتی در استان‌های کرمان و هرمزگان به عنوان استان‌های معین اعلام آماده باش اعلام کردیم تا در صورت نیاز از آن‌ها کمک بگیریم.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های اعلام شده از صبح امروز بارش‌های سنگین شروع می‌شود و از آنجا که ممکن است با طوفان همراه شود، مخاطرات بسیاری دارد و آماده باش مذکور برای نیروی انسانی و اعزام تجهیزات و ماشین آلات در راستای بازگشایی راه‌های این استان اعلام شده است.

مهریاری خاطرنشان کرد: در طوفان و سیل گذشته به دلیل اینکه آماده باش به مردم داده نشده بود بسیاری از احشام را از دست دادیم و تلفات بسیاری در این زمینه داشتیم اما برای این حادثه آماده باش به همه بخش‌های مختلف ابلاغ شده و نمی‌خواهیم دوباره شاهد این تجربه تلخ باشیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید