یک مرد که خانه ای را آتش زده بود در لایو شبکه اجتماعی به این اقدام خشن خود اعتراف کرد.

دستگیری فردی که خانه‌ای را به آتش کشیده بود از روی لایو اینستاگرامی/ فیلم

به گزارش سلام نو، آتش سوزی خانه گاهی اوقات به دلیل بی دقتی افراد رخ می دهد و گاهی شاهد آتش سوزی عمدی خانه ها هستیم.

یک مرد اهل شیکاگو به اتهام آتش زدن عمدی یک خانه مسکونی توسط پلیس دستگیر شد. «ادوارد رابینسون» ۱۹ ساله در پخش زنده یک شبکه اجتماعی از محل آتش سوزی به آتش زدن این خانه اقرار کرد. در ویدئویی که پلیس از رابینسون به دست آورده بود شنیده می‌شود که او می‌گفت: "من در لایو اپلیکیشن هستم و این خانه را آتش زدم."

آتش سوزی عمدی در ساختمان سه طبقه

در این ویدئو در حالی که ماموران آتش نشانی در پشت سر او در حال خاموش کردن آتش بودند شعله‌ها و دود ناشی از آتش سوزی در ساختمان سه طبقه در لاودال دیده می‌شود. لحظاتی بعد دوربین برگشته و رابینسون را نشان می‌دهد که شوق و هیجان او از آتش گرفتن این خانه کاملا مشهود است.

آتش زدن خانه با فندک

او در این ویدئو در حالی که فندکی را که از شلوارش بیرون زده بود نشان می‌داد گفت: "سلام. می‌خواهم با همه شما روراست باشم. من فقط این شعله را با فندک داخل جیبم ایجاد کردم. شخصی که در حال ضبط فیلم است عامل این آتش سوزی است." او برای تاکید به ادعای خود دوباره شلوار خود را نشان داده و گفت که من عامل ایجاد این آتش سوزی با این فندک هستم.

بنا به گفته پلیس در لحظه آتش سوزی که در ساعت ۶.۳۰ عصر رخ داد دو زن ۱۶ و ۵۰ ساله در داخل خانه حضور داشتند. رابینسون به اتهام ایجاد آتش سوزی عمدی توسط پلیس دستگیر و اکنون برای وی یک قرار وثیقه ۵۰۰ هزار دلاری تعیین شده است.

پلیس اعلام کرد که هنوز انگیزه این جوان از این اقدام مشخص نشده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید