مرد روس که با انداختن سر مار به دهانش قصد خودنمایی در مقابل همکارانش را داشت بر اثر گزش آن جانش را از دست داد.

مرگ مردجوان به دلیل انجام حرکات نمایشی با مار / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد ۵۵ ساله اهل روسیه بر اثر شوک آنافیلاکسی (شوک آلرژی) حاصل از گزش مار جان خود را از دست داد.

قربانی که هویتش مشخص نشده با گرفتن این مار و انداختن سر آن به داخل دهانش در حال خودنمایی بود که توسط این خزنده گزیده شد. این اتفاق هفته گذشته در تاریخ ۲۲ سپتامبر و در شهر آستراخان روسیه رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی روسیه این اتفاق زمانی رخ داد که این مرد با گرفتن این مار در مزرعه پرورش هندوانه وسوسه شد تا با انداختن سر آن به داخل دهانش برای کارگران دیگر یک نمایش اجرا کند. در حالی که سر مار وارد گلوی این مرد شده بود او ناگهان توسط این خزنده گزیده شد. این مرد بلافاصله به بیمارستان منطقه‌ای خارابالین منتقل و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد، با این حال پزشکان موفق به نجات جان وی نشدند.

وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که پیشتر نیز ویدئوهای مشابه از افرادی که نمایش‌های اینچنین را برای خودنمایی انجام می‌دادند در فضای مجازی شده بود.

در ماه جولای ویدئویی منتشر شده بود که در آن یک پیرمرد هندی با انداختن مار به داخل سوراخ بینی اش آن را از دهان خود خارج می‌کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید