عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در سفر خود به استان آذربایجان شرقی گفت: بانک ملی ایران در مسیر توسعه و حمایت از تولید و اشتغال به رسالت خود عمل کرده است.

حمایت از توسعه تولید و اشتغال، رسالت اصلی بانک ملی ایران

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، سید فرید موسوی در بازدید از محل اجرای پروژه آزادراه مراغه هشترود از مشارکت  بانک ملی ایران به صورت کنسرسیومی به میزان ۴۰۰ میلیارد تومان و تکمیل ۴۸ کیلومتری این طرح خبر داد.

وی مشارکت بانک ملی ایران در سه طرح عمرانی دیگر استان از قبیل تکمیل آزاد راه های میانه – سرچم، سراب – نیر و کمربندی شهرستان بناب را نیز یادآور شد.

موسوی در سفر خود به استان آذربایجان شرقی ضمن دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه، با همراهی عادل غلامی رییس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی از کارخانجات تولیدی آرد اطهر، شرکت روان کاران نوین اندیش پایدار (روغن موتور) و شرکت سایین صنعت و شرکت درمان گستر نیز بازدید کرد.

در ادامه، جلسه ویژه ای نیز با فعالان اقتصادی منطقه مراغه و بناب برگزار شد که عضو هیات مدیره بانک پس از استماع  دغدغه های فعالان اقتصادی، در راستای منویات مقام معظم رهبری "تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها " دستورات لازم جهت بررسی و پیگیری موارد مطروحه را صادر کرد و خواستار تعامل بیشتر  فی مابین شد.

طی این بازدیدها و جلسات مشترک ، موسوی به مسئولیت های اجتماعی و حاکمیتی بانک ملی ایران اشاره و آن را به عنوان یکی از اولویتهای اصلی بانک ملی ایران عنوان کرد.

وی در ادامه گفت: سیستم بانکی باید به گونه ای منعطف شود که بتواند اعتماد کامل مردم و فعالان اقتصادی برای توسعه و رونق تولید و اشتغال را فراهم کند و بانک ملی اکنون در این مسیر گام بر می دارد.

وی به انتشار برخی صورتهای مالی و تحلیل هایی که آنها را غیر منصافه خواند، اشاره کرد و گفت: بانک ملی ایران در جنگ اقتصادی بی تفاوت نبوده و تلاش می کند تا همچنان مورد اعتماد مردم باشد .

عادل غلامی نیز در ادامه با برگزاری جلسه مشترک بین روسای شعب منطقه ،در جهت تحقق اهداف عالیه و عمل به رسالت اصلی بانک تاکید کرد.

در پایان نیز موسوی در دیدار صمیمی با آیت اله پور محمدی، امام جمعه شهرستان مراغه، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، به اقدامات ارزنده بانک ملی ایران در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و همچنین تکالیف بانک ملی ایران در حوزه های اجتماعی و اقتصادی اشاره کرد و آیت اله پورمحمدی نیز با تاکید بر مغتنم شمردن فرصت خدمتگذاری به مردم شریف ایران، توجه بیش از پیش به رفع امور و تکریم ارباب رجوع را خواستار شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید