معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو گفت: ارتقای موضوع ایمنی، بهداشت و حفظ محیط زیست (HSEE) غیر از وظیفه سازمانی، وظیفه دینی و ملی نیز است.

ارتقای HSEE در شرکت ها، وظیفه سازمانی، دینی و ملی است
به گزارش سلام نو و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، امیر خرمی شاد امروز در همایش مجازی پنجمین دوره ممیزی عملکرد HSEE ضمن بیان این مطلب گفت: روایات و احادیث اسلامی فراوانی در حوزه مراقبت از انسان وجود دارد که جوهره اصلی دستورالعمل ها و مصوبات کشورهای خارجی است و اکنون در قالب چشم انداز های مختلف، ما را ملزم به اجرای آن می کنند.
 
وی افزود: به عنوان مثال، آیه ۳۲ سوره مائده اشاره دارد به اینکه هر کس نفسی را حیات بخشد (از مرگ نجات دهد) مثل آن است که همه مردم را حیات بخشیده است.

معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو تصریح کرد: توجه به موضوع ایمنی، بهداشت و حفظ محیط زیست، تنها وظیفه دفتر HSEE شرکت ها نیست بلکه اعضای سطوح بالای آنها همچون مدیران اجرایی، هیات مدیره و غیره نیز باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: امیدواریم با ممیزی ها و پیگیری های مورد نظر در این حوزه، به چشم انداز هدف صفر برسیم و هیچ گونه حادثه شدید منجر به فوت در واحدهای تابعه ایمیدرو نداشته باشیم. همچنین هیچ یک از صنایع در لیست آلاینده ها نباشد.
کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید