سکینه ناصری، پرستار بیمارستان امام خمینی اهواز (ره) به علت ابتلا به ویروس کرونا دارفانی را وداع گفت.

پرستار اهوازی به علت ابتلا به کرونا درگذشت

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سکینه ناصری پرستار ایثارگر بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز بعد از چند روز بستری به علت ابتلا به ویروس کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پیامی درگذشت پرستار مدافع سلامت بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر جامعه سلامت استان خوزستان در سوگ جان باختن عضوی فداکار از جامعه پرستاری عزادار شد. فقدان تلخ و اندوهبار سکینه ناصری از پرستاران شریف و زحمتکش بیمارستان امام خمینی(ره)  اهواز موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

تلاش صادقانه و ایثارگونه ایشان در خدمت به بیماران بویژه حضور چندماهه در صف اول دفاع از مردم در برابر ویروس کرونا، قطعاً به‌عنوان باقیات صالحات و توشه‌ای ماندگار برای او در نزد پروردگار خواهد بود.

اینجانب فقدان جانکاه ناصری را به خانواده داغدارشان، همکارانشان در بیمارستان امام خمینی (ره)، جامعه پرستاری و عموم مدافعان سلامت خوزستان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای روح آن عزیز سفرکرده غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگانشان صبر بر این مصیبت مسئلت می‌نمایم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید