آیا شما اهل مسافرت هستید، یک جلب توجه‌کننده هستید یا یک دوست وفادار؟ فقط با نگاه کردن به کفش شما می‌شود این را تشخیص داد.

تشخیص شخصیت  افراد از روی کفش آنها

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، کفشی که شما به پا می‌کنید می‌تواند جنبه‌هایی از شخصیت شما را نشان دهد. در ادامه بیشتر به این مطلب می پردازیم.

پوتین‌های پاشنه‌بلند: مسئولیت‌پذیر

در صورت بروز بحران، فردی که عاشق پوشیدن چکمه‌های پاشنه‌بلند است همیشه می‌تواند اوضاع را کنترل کند. آنها سریع روی پای خود می‌ایستند و می‌توانند تصمیمات روشن و منطقی بگیرند. همچین زنی اعتمادبنفس فوق‌العاده‌ای دارد، بنابراین اطرافیانش تحت کنترل او احساس امنیت می‌کنند. چکمه پاشنه‌بلند یک شخص مسئولیت‌پذیر است. او دوست دارد در مرکز حضور داشته باشد و بسیار قاطع است.

کفش دویدن: هدفگرا

اگر از افرادی هستید که از چالش‌های تناسب اندام لذت می‌برید و تصمیمات سال نو خود را جدی گرفته است، شرط می‌بندیم کفش‌های دویدن را ترجیح می‌دهید. این شخصی است که بسیار با اعتمادبه‌نفس، بسیار هدفمند و بسیار سازمان‌یافته است. آنها واقعاً ایده چندوظیفه‌ای، مراقبت از همه‌چیز و بودن در همه‌جا را نشان می‌دهند عین مادران. با این توصیف کفش اسپرت زنانه کفش شخصیتی مادران است.

کلاگ (دمپایی جلو بسته): پرورش‌دهنده و شخصیت خارج از منزل

آیا دوستان شما، شما را بعنوان یک فرد سرزنده میشناسند؟ آیا هنگام پیاده‌روی یا تماشای طلوع خورشید خوشحال‌تر هستید؟ اگر چنین است، بدیهی است که شما جزو تیپ کلاگ هستید. کلاگی یک روح سرزنده  است و بسیار اهل خارج از منزل است. آنها عاشق طبیعت و تمام محرک‌های سرزندگی در خارج از منزل هستند. بسیاری از پرستاران، متخصصان مراقبت‌های بهداشتی، سرآشپزها و افرادی که در آشپزخانه‌ها کار می کنند از کلاگ استفاده می کنند. این افراد دارای روحیه بسیار پرورش‌دهنده، سخاوتمند و دوست داشتنی هستند.

بابت (عروسکی): رهبران پشت صحنه

اگر شما از افرادی هستید که همیشه به کفش‌های بابت روی می‌آورند، ما می‌دانیم که تمام همت خود را در پشت صحنه به کار می‌برید تا مطمئن شوید همیشه یک محصول کاملاً تمام شده وجود دارد. و بهترین بخش موضوع این است که شما آنقدر متواضع هستید که نیازی به توجه یا تشخیص تلاش‌های خود ندارید. افرادی که بابت می‌پوشند، متمرکز، بسیار متواضع و سخاوتمند هستند. آنها اغلب زنانی هستند که تمام کارهای دنیا را انجام می‌دهند. آنها هستند که در پشت صحنه موتور را روشن نگه می‌دارند.  

پاشنه‌بلند: کار سخت و سلیقه بی‌نظیر

زنانی که پاشنه بلند می‌پوشند ممکن است ماده‌گرا به نظر برسند اما این زنان در واقع فوق‌العاده سخت‌کوش هستند. آنها دارای انگیزه بالا، عزم و اراده و اخلاق کاری برجسته هستند. او کسی هست که بله می‌گوید قبل از اینکه نه بگوید. او بسیار مایل و راغب بوده و برای احتمالات بسیار آماده است. او همچنین زیبایی را بسیار دوست دارد و برای آن ارزش قائل است، بنابراین خود را با زیبایی احاطه کرده‌ است.

پوتین: نگاه رو به جلو

اگر از افرادی هستید که پوتین می‌پوشند، اعتراف کنید: شما دوست دارید از قبل برنامه‌ریزی کنید. به جای زندگی تکانشی، در رویکرد خود به زندگی بسیار تحلیلی هستید و ترجیح می‌دهید استراتژی داشته باشید. به این ترتیب، شما همیشه برای اتفاقات بعدی آماده هستید و هرگز نباید نگران موانع پیش‌بینی‌نشده باشید. فردی که چکمه کار می‌پوشد خاکی هست، بسیار اهل عمل بوده و همیشه برنامه دارد.

دمپایی انگشتی: بی‌خیال

همانطور که احتمالاً حدس زده‌اید، این شخص بسیار سرحال است و به راحتی می‌توان در کنار او بود. آنها خوشحال می‌شوند که جریان زندگی را دنبال کنند و ببینند زندگی آنها را به کجا می‌برد. آنها ترجیح می‌دهند به جای تسلیم شدن در برابر فشارهای اجتماعی، سعادت خود را دنبال کنند و آنچه را که واقعاً آنها را خوشحال می‌کند، انجام دهند. فرد دمپایی انگشتی آماده هر کاری است، بسیار آسان و غیرمتعارف. آنها فردی هستند که خودجوش هستند و مایلند بدون توجه به چیز مناسب، هنجار یا آنچه از آنها انتظار می‌رود، با هر آنچه در این لحظه اتفاق می‌افتد پیش بروند.

کتانی(اسپرت): کنار آمدن با همه

آیا شما فردی هستید که با افراد بسیار کوچک‌تر از خود ارتباط برقرار می‌کند، اما در عین‌حال احساس راحتی می‌کنید که با افراد بسیار بزرگ‌تر نیز صحبت کنید؟ برای علاقه‌مندان به کفش‌های کتانی، سن واقعا یک عدد است، زیرا با همه کنار می‌آیند. فرد بسیار باز که مایل به کشف گزینه‌های مختلف و ایده‌های مختلف است. آنها پرانرژی و بدون سن هستند. به نظر می‌رسد آنها به طور روان در گروه‌های خاص سنی حرکت می‌کنند. کفش اسپرت مردانه و زنانه هم ارز سریع و چابک بودن است.

لژدار: با اعتمادبنفس

شما کسی هستید که همیشه می‌داند چگونه امور خود را به دوش بگیرد. شما برازنده، مطمئن هستید و همیشه حضوری قوی دارید. چیزی در شما جذاب و گرم است که افراد را به شرکت شما می‌کشاند. لژدار خود رای است، دارای حس قوی از خود است و بسیار برونگرا است.

پاشنه‌دار (پاشنه کلفت و کوتاه): رئیس‌مآب

صادق باشید، طرفدار پاشنه‌دار، شما یک رئیس دختر هستید و این را می دانید. شما برای کسانی که نمی توانند با سرعت شما هماهنگ شوند، رقابتی، قاطع و ارعاب‌کننده هستید. این بالغ‌ترین کفش است. این کسی است که مراقب، کارآمد و قدرتمند است. آنها معمولاً نقش رهبری دارند. وقتی همه چیز در اطراف شما به هم می‌ریزد، همه به زن پاشنه‌دار برمی‌گردند و می‌گویند "حالا چی؟ " و سپس پاشنه‌دار وارد می‌شود و از امور مراقبت می‌کند.

کالج: سخت‌کوش

می‌توان شما را دقیق، کمال‌گرا و ثابت‌قدم توصیف کرد. وقتی کاری در دست دارید، مطمئن می‌شوید که با بالاترین استاندارد ممکن انجام شده است. چه در روابط و چه در شغل خود، همه چیز را در اختیار خود قرار می‌دهید. کالج بسیار مسئول، بسیار دقیق و بسیار شخصی است که تمام جزئیات را مدیریت می کند. آنها کاملاً تزلزل‌ناپذیر هستند. آنها آبی واقعی هستند - دوست واقعی، کارمند واقعی.

کفش پشت‌باز: لذت از توجه

افراد کفش پشت‌باز دوست دارند یک داستان خنده‌دار را برای گروه بزرگی از دوستان خود تعریف کنند. این شخص بسیار با اعتمادبه‌نفس، بسیار اجتماعی است و فقط دوست دارد به نوعی مرکز توجه باشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید