برنامه «سریالیست» با اجرای پدرام کریمی امشب پنجشنبه ۸ مهرماه میزبان حمید لولایی و مرجانه گلچین خواهد بود.

حمید لولایی و مرجانه گلچین به "سریالیست" می‌روند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، برنامه «سریالیست» امشب، پنجشنبه هشتم مهر ماه در قسمت تازه خود میزبان حمید لولایی و مرجانه گلچین، دو بازیگر طنز به بهانه سریال «بوتیمار» است. همچنین پرونده سریال‌های دفاع مقدس نیز این هفته در برنامه باز می‌شود.

 جدیدترین قسمت از برنامه «سریالیست» امشب، هشتم مهر ماه پس از یک هفته غیبت روی آنتن می‌رود.

پدرام کریمی در این برنامه میزبان حمید لولایی و مرجانه گلچین، بازیگران سریال «بوتیمار» است. همچنین علیرضا نجف‌زاده، کارگردان سریال نیز به صورت تصویری در این برنامه گفتگو می کند. سریال "بوتیمار" به تهیه کنندگی مهران مهام اردیبهشت و خرداد سال جاری از شبکه سه سیما پخش شد.

 همچنین در بخش نوستالژی برنامه "سریالیست"، یوسف مرادیان به برنامه می‌آید و از خاطرات سریال‌های «مردان آنجلس» و «کارآگاه علوی» که از تولیدات دهه‌های ۷۰ و ۸۰ بودند، تعریف می کنند.

"مردان آنجلس" به کارگردانی زنده‌یاد فرج‌الله سلحشور تهیه شده بود که به اصحاب کهف می‌پرداخت و مجموعه "کارآگاه علوی" ساخته حسن هدایت فضایی پلیسی تاریخی داشت.

 اجرای بخش پرونده این هفته "سریالیست" را لاله اسکندری برعهده دارد و در گفتگو با کریمی به سریال‌های دفاع مقدس می‌پردازد.

برنامه «سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی محصول گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک سیماست که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید