محمد مخبر، معاون اول رییس‌جمهور در پیامی انتصاب پیمان جبلی به عنوان رییس جدید سازمان صداوسیما را تبریک گفت.

پیام تبریک معاون اول رییس‌جمهور به جبلی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، در متن پیام محمد مخبر به پیمان جبلی آمده است: انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که بیانگر اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) است را تبریک می‌گویم.

معاون اول رییس‌جمهوری ادامه داد: امیدوارم در دوران مسئولیت جنابعالی که دارای سوابق و خدمات ارزشمند، توانمندی علمی و تخصصی و روحیه تحول گرا و انقلابی هستید، شاهد توسعه و تعمیق هر چه بیشتر و موثرتر تعامل دولت و سازمان صدا و سیما در حل مشکلات و مسائل مردم باشیم؛ چرا که معتقدم سازمان صدا و سیما به مثابه پل ارتباطی و حلقه وصل ملت و دولت می‌تواند نقش تعیین کننده و بی بدیلی در انعکاس دغدغه ها، مشکلات و مطالبات مردم و تبیین دقیق برنامه ها، طرح‌ها و خدمات دولت ایفا کند و با امید بخشی و اعتماد آفرینی به ایجاد و گسترش وحدت ملی برای حل مشکلات و معضلات فراروی کشور و مردم کمک کند.

مخبر افزود: تداوم عزت و سربلندی آن جناب را در خدمت به کشور، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مزید توفیق‌تان در مسئولیت خطیری که عهده دار شده اید را از خداوند منان مسالت دارم. در پایان لازم می‌دانم از خدمات ارزنده و صادقانه برادر متعهد و انقلابی جناب آقای دکتر علی عسگری در دوران مسئولیت ریاست آن سازمان نیز قدردانی و سپاسگزاری کنم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید