بازی های کلش آف کلنز و کلش رویال از بازی های آنلاین استراتژیک میباشد که در دهه اخیر منتشر شده بود.

معرفی گیم هایپر فروشگاه کلش آف کلنز

کلش آف کلنز و کلش رویال

این بازی های توسط کمپانی سوپرسل ارائه شده است و بیشترین دانلود را در گوگل پلی به خود اختصاص داده اند .

این بازی ها بر اساس سطح نیروهای دفاعی و هجومی ارزش و قیمت های مختلفی دارند و هرچقدر سطح نیروها بالاتر باشد قیمت و ارزش اکانت بالاتر میشود.

نحوه خرید اکانت کلش آف کلنز و کلش رویال

جهت خرید اکانت کلش از وب سایت گیم هایپر ۲ راه پیش رو دارید . میتوانید از داخل وبسایت به نشانی game-hyper.ir اکانت های مختلف را با سطوح مختلف و قیمت های مختلف مشاهده کنید و بعد از پسندیدن اکانت میتوانید از سایت به صورت آنلاین خرید کنید . راه دوم مشاهده اکانت ها در کانال تلگرامی گیم هایپر با آیدی gamehyper@ میباشد . جهت مشاهده راحت اکانت ها حتما در کانال تلگرام گیم هایپر عضو شوید ؛ جهت عضویت آیدی gamehyper@ را در تلگرام جستجو کنید و بعد از آن در کانال مذکور عضو شوید .

معرفی گیم هایپر فروشگاه کلش آف کلنز
معرفی گیم هایپر فروشگاه کلش آف کلنز

بعد از خرید اکانت کلش آف کلنز یا خرید اکانت کلش رویال توسط شما ادمین واسط سایت در سریعترین زمان ممکن در تلگرام به شما پیام داده و همزمان فروشنده را در تلگرام آنلاین میکند و اکانت مورد نظر را از فروشنده تحویل گرفته و به خریدار انتقال میدهد . شما به مدت ۲۴ ساعت اکانت را تست میکنید و بعد از آن مبلغ فروشنده واریز میشود . جهت اطمینان کامل شما از خرید تمامی مدارک فروشنده اعم از کارت شناسایی ، کارت بانکی ، لوکیشن و … توسط ادمین سایت گرفته میشود.بنابراین میتوانید با خیال راحت خرید اکانتتان را انجام دهید .

نحوه فروش اکانت کلش اف کلنز و کلش رویال

معرفی گیم هایپر فروشگاه کلش آف کلنز

جهت فروش اکانت کلش آف کلنز یا کلش رویال در سایت گیم هایپر به ترتیب زیر عمل کنید :

ابتدا قبل از همه چیز در وب سایت عضو شوید و بعد از عضویت وارد ناحیه کاربری شوید .

در ناحیه کاربری در منوی سایت بازی های مختلف نظیر کلش آف کلنز ، کلش رویال ، کلن کلش و براول استارز وجود دارند که با کلیک بر روی هرکدام از آنها فرم همان بازی برای شما باز میشود .

در فرم مربوطه اطلاعات مربوط به اکانت خود را وارد میکنید . به عنوان مثلا سطح بازی ، سطح تاون هال ، سطح قهرمانان و … را تعیین کنید و عکس های اکانت خودتون رو در مکان مشخص شده در فرم آپلود کنید و در آخر قیمت مد نظر خودتون را در فرم بنویسید .

بعد از ثبت و ارسال آگهی توسط شما اکانت شما به صورت رایگان و خودکار در سایت و کانال تلگرامی گیم هایپر منتشر میشود و به دلیل فعال بودن سایت و کانال این مجموعه اکانت شما در اسرع وقت به فروش میرسد .

جهت تخمین قیمت اکانت خودتون و هرگونه سوال و مشکلی با ادمین پشتیبان سایت در تلگرام در ارتباط باشید . جهت ارتباط با پشتیبانان سایت شماره و آیدی تلگرام موجود در انتهای سایت گیم هایپر را ذخیره کنید .

به هرحال تمامی تخفیف ها و قیمت های مناسب در کانال گیم هاپیر قابل مشاهده هستند و در سایت نمیتوانید به سرعت این اکانت هارو ببینید ؛ به همین علت حتما در کانال این سایت با آیدی gamehyper@ عضو شوید .

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید