باز های آنلاین نظیر بازی کلش آف کلنز ، براول استارز و کلش رویال از بازی های پرطرفدار در سراسر دنیا هستند . این بازی ها در سبک استراتژیک و آنلاین هستند که کاربران را ساعت ها روی گوشی میخکوب میکنند .

کسب درآمد از خرید و فروش اکانت کلش

بازی های مذکور را کمپانی بزرگ سوپرسل ” supercell ” ارائه کرده است و در این بازی ها کاملا موفق عمل کرده است . البته کلش آف کلنز از سایر بازی ها محبوبتر هستند و بیشترین دانلود در گوگل پلی را دارد .

معرفی بازی کلش آف کلنز

کلش آف کلنز ” clash of clans ” یا جنگ قبیله ها همان بازی آنلاین است که کمتر کسی آن را تجربه نکرده است. کاربر در این بازی رهبر یک قبیله یا دهکده میباشد و باید سطح این دهکده را بالا ببرد .

منابع این بازی سکه طلا ، اکسیر قرمز ، اکسیر سیاه و جواهر یا جم میباشد و شما با حمله کردن به سایر دهکده ها این منابع را در مخازن موجود زمینان ذخیره می کنید. هم برای حمله و هم برای دفاع باید استراتژی خاصی را پیاده کنید . در موقع حمله حریفان به شما اگر نقشه دهکده شما مناسب باشد و ابزارهای دفاعی را به صورت مناسب بچینید قطعا آسیب کمتری خواهید دید و منابعتان حفظ میشود . در موقع حمله نیز از نیروهای مختلف که کاربرد های مختلفی دارند استفاده می کنید .

از مزیت های این بازی پیوستن کاربران به یک قبیله و متحد شدن آنهاست . شما میتوانید به قبیله یا اصطلاحا کلن بپیوندید و در جنگ های گروهی و لیگ وارها شرکت کنید و از این طریق منابع بالایی به دست آورید .

این بازی در ابتدای ورود روی بازی های گوگل پلی ذخیره میشود ؛ به عبارتی دیگر سطح پیشرفت شما در جیمیل شما ذخیره میشود بعد از اجرای بازی حتما جیمیلتان را به اکانت وصل کنید تا در صورت پاک شدن بازی یا انتقال آن به دستگاه دیگر بازی را ادامه دهید و زحمات شما هدر نشود .

دومین روش ذخیره سازی اکانت کلش سوپرسل آیدی میباشد که تحت نظارت مستقیم سوپرسل میباشد . باید به این نکته توجه کنید اگر اکانت شما روی گوگل پلی ذخیره شده باشد میتوانید با انتقال آن به جیمیل دیگر اکانتتون رو سوپرسل آیدی کنید و این در خرید اکانت کلش بسیار مهم است و به همین دلیل اکانت هایی که روی گوگل پلی می باشند قطعا قیمت و ارزش بالاتری نسبت به اکانت های سوپرسل ایدی دارند .زمانی که اکانت روی سوپرسل آیدی رفت دیگر امکان تغییر جیمیل به این راحتی وجود ندارد .

اکانت های کلش آف کلنز در سراسر دنیا معامله میشوند .اگر برای خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز در سایت های خارجی اقدام کنید قطعا راه دشواری در پیش دارید ولی در داخل کشور میتوانید به بهترین صورت کسب درآمد کنید .

از سایت های معتبر و با سابقه بالا که در رتبه های برتر گوگل میباشد میتوان به وب سایت نوین کلش با آدرس اینترنتی www.novinclash.ir و آیدی تلگرام novinclash@ قابل دسترسی است . جهت خرید و فروش حتما در کانال تلگرامی عضو شوید ؛ چرا که اکانت های جدید که آگهی میشوند بلافاصله در کانال منتشر میشود .

جهت کسب درآمد از طریق این بازی اکانت هایی که با قیمت مناسب میباشند خرید میکنید و بعد به قیمت بالاتر به فروش برسانید .

معرفی بازی کلش رویال

کسب درآمد از خرید و فروش اکانت کلش
کسب درآمد از خرید و فروش اکانت کلش

کلش رویال “clash royale ” نیز از محصولات سوپرسل میباشد و کمی شبیه به بازی کلش آف کلنز میباشد . با این تفاوت که نیروهای حمله شما به صورت کارت می باشند و باید کارت های مختلف را به دست آورید و سطح آنها را بالا ببرید ، تفاوت بعدی این بازی جنگ و جدال رودرو با حریفان در کلش رویال است که شما در این بازی به صورت همزمان با حریف به رقابت میپردازید و کاربری که قلعه حریف را پایین بیاورد برنده می شود.

اکانت های این بازی نیز در سایت نوین کلش معامله می شوند . این بازی تا سطح 13 بالا میرود و بنابر سطح بازی و سطح کارت های آن قیمت های مختلفی دارد . در هر صورت اگر بخواهید قیمت اکانت خودتون رو تعیین کنید به پشتیبانان سایت در تلگرام پیام دهید که آیدی و شماره آنها در انتهای سایت نوین کلش موجود است . جهت خرید اکانت کلش رویال بعد از ورود به سایت نوین کلش از قسمت منوی سایت یا از طریق بنر موجود در صفحه اول روی اکانت های کلش رویال کلیک کنید .

سایر بازی های آنلاین جهت کسب درآمد

کلن های کلش آف کلنز بنابر سطوح مختلفشان ارزش گذاری می شوند برای همین میتوانید کلن های خودتون رو به صورت رایگان در این وبسایت آگهی کنید .

بازی دیگری که توسط سوپرسل ارائه شده است براول استارز میباشد . بااینکه مانند بازی های قبلی معروف و محبوب نیست ولی جذابیت ویژه ای دارد و اکانت های این بازی نیز در وبسایت مذکور معامله میشوند.

بازی پابجی موبایل و کالاف دیوتی موبایل

پابجی موبایل ” pubg mobile ” و کالاف دیوتی موبایل “call of duty ” جز بازی های سرگرم کننده و پرطرفدار هستند . اگر شما نیز طرفدار این بازی ها هستید نیاز به خرید یا فروش اکانت کلش ندارید چون در سایت نوین کلش اکانت های پابجی و کال آف دیوتی نیز معامله میشوند .

مزیت فعالیت در سایت نوین کلش

  1. ثبت آگهی در سایت نوین کلش کاملا رایگان میباشد و بعد از پرکردن فرم آگهی ، اکانت شما در سایت و کانال تلگرام نوین کلش منتشر خواهد شد .
  2. امنیت کامل جیمیل در هنگام دریافت از فروشنده و انتقال به خریدار
  3. اکانت های رایگان در مناسبت های مختلف به صورت قرعه کشی ( جهت اطلاع از برنده شدگان حتما کانال نوین کلش با ایدی novinclash@ را دنبال کنید
  4. تحویل سریع السیر اکانت ها به محض خرید شما .
  5. واریز به موقع مبلغ فروشندگان در ساعت و دقیقه ذکر شده .
  6. پشتیبانی قوی با مدیران مجرب که توانایی جواب دهی به همه سوالات کاربران عزیز

کسب درآمد از خرید و فروش اکانت کلش

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید