در فیلم زیر شاهد تصاویر تلخ و ناراحت کننده از بستن سگ به خودرو و کشیدن آن بر روی زمین خواهید بود.

ویدیو دلخراش از حیوان آزاری توسط دهیار در وسط خیابان! / فیلم

به گزارش سلام نو، حیوان آزاری تلخ ترین پدیده است در این ویدئوی دلخراش دیده می شود ۲ مرد پلید یک سگ را به خودروی پژو ۴۰۵ بسته و با بی رحمی روی زمین می کشند.

هنوز مشخص نیست این سگ آزاری در کدامیک از استان های ایران رخ داده است.

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی از حیوان آزاری راننده خودرو سواری پژو، روابط عمومی پلیس فتای مازندران در اطلاعیه ای از شناسایی متهم خبر داد و اعلام کرد راننده خاطی دهیار یکی از روستاهای شهرستان نوشهر بوده است.

اعضای شورای اسلامی و دهیاری این روستا نیز پس از عذرخواهی از مردم متنی را در فضای مجازی محلی منتشر کردند که به این شرح است

در پی انتشار فیلمی از انتقال سگ بلاصاحب به مکانی دیگر که در شبکه های مجازی دست به دست می شود و موجبات ناراحتی و آزرده خاطر شدن اقشار مختلف را فراهم نموده است متاسفانه در انتقال یکی از همان سگها که با صحنه دلخراش روبرو شدیم و احساسات همه ما جریحه دار شد ، به استحضار می رساند همانگونه که شما هم در جریان هستید حمله سگ های بلاصاحب به اهالی و ایجاد رعب و وحشت در بین محل موجب شد تا مسئولین پس از چندین بار نامه نگاری به مراجع و محیط زیست و ... که هیچ ترتیب اثری داده نشد به فکر جمع آوری این سگها شوند اما متاسفانه و متاسفانه اشتباه احدی از پرسنل باعث شد تا یک قلاده سگ مورد نظر در کلیپ، چند متری روی آسفالت کشیده شود .

بنا نداریم و نمی خواهیم این کار قبیح و غیر انسانی را توجیح نمائیم اما پس از تحقیقات متوجه شدیم عمدی در کار نبوده و راننده اتومبیل لحظه ای غافل شد و احساس می کرد سگ همچنان پشت سر ماشین می دود و صحنه ای دلخراش ایجاد شد .

اینکار به درخواست اکثر اهالی انجام شده و پستهای ارسالی اهالی و ساکنین از گلایه وجود سگ ها موجود می باشد، اصل کار که جمع آوری سگها بود کار درستی بود اما متاسفانه از روش نادرستی استفاده شد مضافا دیروز همین سگ به یکی از کودکان ۶ ساله محل حمله نموده و او را زخمی کرده است و در مرکز واکسن پیشگیری از هاری در خیابان بابا طاهر واکسینه شد.

مجددا طی تماس خانمی با شورا و دهیاری مبنی بر وجود یک سگ در حیاط منزل شخص مذکور و حالت تهاجمی به اهل خانه پرسنل جهت کمک راهی شدند و قصد دور کردن حیوان را داشتند ولی متاسفانه در انتقال آن از شیوه درست و اصولی استفاده ننمودند که این امر خاطر عزیزان را مکدر و ناراحت نموده است .

ایضا قصد هیچگونه حیوان آزاری بصورت عمدی نبوده است ما به عنوان نمایندگان این روستا با نهایت ادب و احترام از همه شما بزرگواران عذر خواهی نموده و از این باب متاثر و متاسفیم باشد که شاهد چنین صحنه ها و رفتارهایی در آینده نباشیم و از متولیان این امر خواستار جمع آوری اصولی و یا ساماندهی این حیوانات هستیم ایضا از دغدغه های فرماندار محترم جناب یزدانی و دادستانی محترم و پیگیریهای معاونت سیاسی امنیتی و دیگر عزیزان کمال تشکر را داریم.

دستگیری عامل حیوان آزاری

روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران نیز اعلام کرد بدنبال انتشارکلیپی در فضای مجازی با موضوع حیوان آزاری در شهرستان نوشهر مراتب با قید فوریت در دستور کار دادستان عمومی و انقلاب آن شهرستان قرارگرفت و در ساعات اولیه صدور دستور قضایی مبنی بر تعقیب و شناسایی؛ فرد خاطی دستگیر و ضمن توقیف وسیله نقلیه؛ پرونده قضایی تشکیل و در حال رسیدگی می‌باشد.

آنچه در این کلیپ به نمایش گذاشته شد؛ موجب تکدر خاطر شهروندان وعموم هم‌وطنان گردید و روابط‌عمومی دادگستری مازندران ضمن ابراز تأسف از این اقدام غیرانسانی هرگونه رفتار و اعمال خشونت آمیز با حیوانات را محکوم وآن را امری مذموم و ناپسند دانست.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید