تولیدات داخلی و برندهای ایرانی لوازم خانگی در سال‌های اخیر تحول و پیشرفت گسترده‌ای داشته و به رغم حضور برندهای خارجی که بصورت قاچاق در بازار موجودند، پیوسته مشتریان زیادی را به خود جذب کرده‌اند. واقعیت این است که کیفیت خوب، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش این برندهای خوش‌نام داخلی دلایل اصلی محبوبیت آن‌ها در میان مردم است.

آغاز فروش اقساطی، همکاری گلدیران با بانک‌ های معتبر

به گزارش سلام نو، تقریباً همه‌ی ما در زندگی ترجیح می‌دهیم برای خرید کالایی هزینه کنیم که از کیفیت و عملکرد خوب آن مطمئن هستیم. پیش از خرید هم حتماً تحقیق و بررسی می‌کنیم و محصولات مختلف از برندهای متنوع را باهم مقایسه می‌کنیم. برای اینکه صرفاً ارزان بودن یک محصول نمی‌تواند دلیل اصلی برای خرید ما باشد. دلیلش هم این است که خرید محصول بدون تحقیق در مورد ویژگی‌های آن می‌تواند در آینده هزینه‌های چند برابری برای تعمیر یا تعویض را به ما تحمیل کند.

بنابراین، علاوه بر قیمت، کیفیت محصول و خدمات پس از فروش و رضایت مشتری‌های برند و محصول موردنظر هم باید برایمان مهم باشد.

ما در این راستا در میان تولیدات ایرانی و برندهای خوش‌نام بازار می‌توانیم به برند انحصاری گلدیران، یعنی «جی‌پلاس» اشاره‌کنیم. چون محصولات این برند ایرانی کیفیتی مطابق با نیاز مصرف‌کنندگان دارند و از نظر قیمتی نیز رقیب سرسختی برای برندهای خارجی به شمار می‌آیند.

شاید بهتر باشد بگوییم که گلدیران درواقع با جی‌پلاس، رؤیای چندین ساله‌ی خود را به واقعیت تبدل کرده؛ یعنی از تجربه‌ی چندین دهه فعالیت در سطوح بین‌المللی خود برای بهبود صنعت تولیدات داخلی و ایجاد یک برند ایرانی ارزشمند استفاده کرده است. درواقع جی‌پلاس ثمره‌ی شیرین تجربه‌ی 30 ساله‌ی گلدیران است که هر بار با محصولات جدید و خدمات ارزشمند سعی در جلب رضایت هر چه بیشتر مشتری‌های خود را دارد. یکی از جدیدترین اقدامات در راستای تحقق این هدف نیز ایجاد بستری مناسب برای خرید اقساطی محصولات جی‌پلاس است که به‌طور ویژه برای بازنشستگان، مستمری‌بگیران و حقوق‌بگیران بانک رفاه کارگران و همچنین مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در نظر گرفته‌شده است.

کدام کالاهای جی‌پلاس شامل طرح خرید اقساطی هستند؟

کالاهای تولیدی برند ایرانی جی‌پلاس که امکان خرید اقساطی آن‌ها در این طرح وجود دارد عبارت‌اند از:

  • انواع یخچال‌فریزرهای جی‌پلاس
  • یخچال‌های ساید بای ساید جی‌پلاس
  • ماشین لباسشویی جی‌پلاس
  • ماشین ظرف‌شویی جی‌پلاس
  • تلویزیون جی‌پلاس
  • سیستم‌های صوتی برند جی‌پلاس

شرایط خرید اقساطی محصولات جی‌پلاس چگونه است؟

بانک رفاه:

امکان خرید اقساطی محصولات جی‌پلاس از شرکت گلدیران در طرح ویژه‌ای برای بازنشستگان، مستمری‌بگیران و حقوق‌بگیران بانک رفاه کارگران در شبکه‌های فروش گلدیران آغاز شده است.

این طرح به‌تمامی اشخاصی تعلق می‌گیرد که از بانک رفاه کارگران و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حقوق دریافت می‌کنند (به جزء کارکنان شاغل بانک)، مشتریان اختصاصی بانک (که از طریق شاخص‌های مربوطه شناسایی می‌شوند)، کارکنان و اقوام درجه‌یک آن‌ها (شامل: پدر، مادر، همسر، خواهر، برادر و فرزند).

تمامی این اشخاص می‌توانند با ارائه ضمانت دریافت تسهیلات به‌عنوان بخشی از وثیقه، اقدام به خرید اقساطی کنند. در مورد خرید اقساطی اقوام درجه‌یک کارکنان هم باید شخص ضمانت‌های مربوط به اقوام درجه‌یک خود که نشان می‌دهد آن‌ها درآمد مجزا دارند را ارائه دهد تا امکان خرید برای آن‌ها مهیا شود.

بانک مهر ایران:

امکان خرید اقساطی محصولات جی‌پلاس از شرکت گلدیران برای مشتریان بانک مهر ایران نیز از طریق کالا کارت مهر ایران، بدون نیاز به سپرده گذاری با توجه به سهمیه ماهانه شعب، از طریق وام قرض الحسنه فراهم شده است.

چنانچه در هریک از بانک‌های رفاه و مهر، حساب بانکی دارید؛ می‌توانید با کلیک بر هریک از دو کلید واژه "بانک رفاه" و "بانک مهر"، از مزایای خرید اقساطی محصولات جی‌پلاس بهره‌مند شوید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید