یک خرس بعد از پیدا کردن دوربین در برف از خودش ویدیوی جالبی گرفته است که این فیلم سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

خرس بامزه‌ای که از خودش سلفی ویدیو می‌گیرد / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئوهای زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئوهای سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئوهای آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئوها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئوهایی داغ می‌شوند ویدئوهای مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که واکنش یک خرس پس از پیدا کردن دوربین عکاسی را به تصویر می‌کشد.

این خرس پس از پیدا کردن این دوربین GoPro گمشده در برف به طور اتفاقی تصاویر جالبی را ثبت کرد. در ویدئوی ۲ دقیقه‌ای ضبط شده مشاهده می‌شود این خرس کنجکاو سعی می‌کند تا به ماهیت دوربین که توجه اش را جلب کرده پی ببرد. در حالی که دوربین روشن است خرس به خیال آنکه غذا پیدا کرده آن را وارد دهان خود کرده و سعی می‌کند آن را بخورد. در ادامه و با مایوس شدن خرس از خوردن آن، مشاهده می‌شود این حیوان تصاویر جالبی از پس زمینه محلی که ایستاده است تهیه می‌کند. در یک صحنه این حیوان دوربین را مانند فردی که قصد گرفتن عکس سلفی دارد مقابل خود می‌گیرد.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که کنجکاوی حیوانات با پیداکردن دوربین عکاسی با تلفن همراه خبرساز می‌شود. پیشتر نیز تصاویر سلفی‌ که یک میمون با تلفن همراه تهیه کرده بود خبرساز شده بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید