باید از آقای پناهیان پرسید چگونه یک سوتفاهم روزی ۶۰۰ نفر از مردم ایران را کشت؟ چطور یک سوتفاهم هنرمند، سیاستمدار، بازیگر، پزشک، کارمند، راننده و هرکس دیگری را کشت؟ آیا شیخ حسین انصاریان با یک سوتفاهم در بیمارستان بستری شد؟ آیا علی انصاریان را یک سوتفاهم به کشتن داد؟

آقای پناهیان! چطور یک سوتفاهم روزی ۶۰۰ نفر را می‌کشد؟ / چرا صداوسیما پناهیان را ممنوع التصویر نمی‌کند؟

سلام نو سرویس سیاسی: در حالی که تمام ظرفیت‌های کشور برای واکسیناسیون بسیج شده و همه در تلاش هستند تا بیشترین میزان واکسیناسیون رخ دهد و مُرددین هم راضی به تزریق واکسن شوند، یکی از منبری‌های مشهور از روی آنتن صداوسیما دست به انتشار اطلاعات غلط درباره کرونا زد.

علیرضا پناهیان، روحانی مشهور اصولگرا که محبوب شبکه افق سیما نیز هست، گفته کرونا یک سوءتفاهم بزرگ و ساخته‌وپرداخته مدیران افکار عمومی جهان بود. او معتقد است «برخی از انقلابی‌ها هم عمق راهبردی اربعین را درک نکرده و می‌گویند این یک زیارت مستحبی است. الان نشد، چند ماه بعد! کسی که با هر خطر یا احتیاط نامعقولی از اربعین کنار می‌کشد، عمق آثار باعظمت عزاداری امام حسین (ع) و آثار جهانی و تاریخی اربعین را متوجه نیست. برای اینکه اربعین جهان را تحت تاثیر قرار ندهد، چند ملیتی بودن و ده‌ها میلیونی بودن آن را می‌خواهند از بین ببرند. دوستان با کوتاهی کردن و دشمنان با رندی و سانسور. در اینترنت برای اربعین غوغا به پا کنید طوفان خبرهای اربعینی باید جهان را دربر بگیرد اولین و آخرین دارایی ما حسین (ع) است»

البته این نخستین اظهارات عجیب پناهیان درباره کرونا نیست. او پیش از این نیز ادعا کرده بود که  بیل گیتس کرونا را ایجاد کرده تا با واکسن خود، ۱۵ درصد جمعیت دنیا را کم کند.

باید از آقای پناهیان پرسید چگونه یک سوتفاهم روزی ۶۰۰ نفر از مردم ایران را کشت؟ چطور یک سوتفاهم هنرمند، سیاستمدار، بازیگر، پزشک، کارمند، راننده و هرکس دیگری را کشت؟ آیا شیخ حسین انصاریان با یک سوتفاهم در بیمارستان بستری شد؟ آیا علی انصاریان را یک سوتفاهم به کشتن داد؟

این اظهارات علیرضا پناهیان در شبکه افق مطرح شد، شبکه‌ای که مدیرش نیز به کرونا دچار شد. کاش آقای پناهیان از سلیم غفوری، مدیر شبکه افق، بپرسد چطور با یک سوتفاهم به ای‌سی‌یو رفت و در یک قدمی مرگ قرار گرفت.

البته این نخستین بار نیست که چنین اظهارات سوال برانگیزی در شبکه افق مطرح می‌شود. پیش از این نادر طالب‌زاده، مستندساز اصولگرا، در اظهاراتی عجیب در شبکه افق گفت: «کرونا ویروسی ضد اسلامی است و این ویروس را علیه جهان اسلام ساخته‌اند.» طالب زاده گفته «کرونا از مدت‌ها قبل وجود داشته تا با شور اسلامی ایران و حس خداجویی و عبادت بشر در حج مبارزه و جلوی عبادت گرفته شود.»

ایران، اسلام، اربعین و حج دشمنان و بدخواهان بسیاری دارد ولی این باور غلط که این ویروس را خداوند برای امتحان ما فرستاده تا ببیند در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنیم یا خیر، یا اینکه کرونا را ساخته‌اند تا اسلام را تضعیف کنند بسیار غلط، منحرف کننده و پر ضرر است. از آمریکا تا انگلیس، از استرالیا تا سرزمین‌های اشغالی و از چین تا روسیه، فرانسه و آلمان مردم بسیاری در این مدت جان باختند. ما در ایران نیز به طور رسمی بیش از نیمی از شهدای دوران جنگ تحمیلی کشته دادیم.

چنین اظهارات منحرف کننده‌ای فقط روند واکسیناسیون را مختل و زحمت کادر درمان را بیشتر می‌کند و باعث از دست رفتن جان‌های بیشتری می‌شود.

در این شرایط سوال از مسئولین صدا و سیما این است که چرا چهره‌هایی مثل علیرضا پناهین و نادر طالب‌زاده ممنوع التصویر نمی‌شوند و اظهارات خود را به سادگی از رسانه ملی منتشر می‌کنند!

کد خبرنگار: ۹
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    0 0
    اصل کاری رو یادتون رفت اگر کرونا سوء تفاهم بود، چرا خود ایشان به محض گرفتن کرونا در بهترین بیمارستان و در اتاق VIPبستری شدند؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید