تخت بادی پر فروش ترین و پر طرفدار ترین محصول بادی در زمینه استراحت و خواب بوده که همیشه مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است.

فروشگاه اینترنتی مستر اینتکس (Mr Intex) عرضه کننده انواع محصولات بادی از جمله تخت بادی ، تشک بادی ، استخر پیش ساخته ، استخر بادی ، کاناپه بادی ، انواع تشک بادی روی آب ، مبل بادی ، قایق بادی ، وان بادی و سایر لوازم بادی در برند هایی همچون اینتکس ، بست وی ، سویلور ، جیلانگ ، اینتایم و ... می باشد که برای خرید از نمایندگی اینتکس می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید.

مستر اینتکس فروشگاه محصولات بادی اینتکس

استخر پیش ساخته تنها استخر آماده مقرون به صرفه موجود در بازار تفریحات آبی بوده که امروزه به عنوان پر فروش ترین و بهترین جایگزین برای احداث استخر بتنی و شیشه ای شناخته می شود. استخر پیش ساخته کاربرد های فراوانی در زمینه تفریحات آبی و شنا ، پرورش ماهی و کشاورزی داشته به همین دلیل مدل های متنوعی از نظر ابعاد ، ظرفیت و نوع طراحی بدنه عرضه شده است. مدل های مختلفی  از نظر طراحی بدنه تولید شده که از پر فروش و پر طرفدار ترین آنها می توان به استخر پیش ساخته گرد و مستطیلی اشاره کرد. بزرگترین استخر پیش ساخته دارای 50 متر مربع مساحت بوده و قادر است تا 50 هزار لیتر آب را در درون خود جای دهد از همین رو به عنوان استخر پیش ساخته پرورش ماهی و کشاورزی نیز به دلیل حجم آب بالای خود شناخته می شود. البته در زمینه تفریحات آبی و شنا این نوع استخر ها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و بیشتر برای استفاده در ویلا و باغ ها خریداری می شوند. از نظر ساختار راه اندازی نیز این استخر ها در سه مدل فریمی ، ایزی ست و اوال فریم تولید شده اند. انواع استخر پیش ساخته فریمی توسط پایه ها آلومینیومی راه اندازی و نصب شده اما استخر ایزی ست توسط لبه بادشو راه اندازی می شوند به همین دلیل نیازی به فریم و پایه ندارند به همین دلیل به استخر پیش ساخته ایزی ست ، استخر پیش ساخته اتوماتیک و خودکار نیز گفته می شود که معمولا برای تفریحات آبی سبک مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مهمترین ویژگی در تولید استخر پیش ساخته داشتن لوازم جانبی های مهم از جمله پمپ تصفیه آب شنی و یا فیلتری ، نردبان آماده ، زیرانداز و درپوش بوده که در بسته بندی استخر های بزرگ قرار داده می شود. احداث استخر پیش ساخته به دو روش توکار و روکار توسط نصاب و کارشناسان نصب فروشگاه مستر اینتکس به عنوان نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی در سراسر ایران صورت می گیرد.

مستر اینتکس فروشگاه محصولات بادی اینتکس

تخت بادی پر فروش ترین و پر طرفدار ترین محصول بادی در زمینه استراحت و خواب بوده که همیشه مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. تخت خواب بادی در مدل های مختلفی تولید شده که از جمله آنها می توان به تخت بادی یک نفره ، تخت بادی دو نفره ، تخت خواب بادی طبی و ضد تعریق ، تخت بادی با ارتفاع بلند و کوتاه ، تخت بادی خوشخواب ، تخت بادی بالش دار ، تخت خواب بادی کودک و بزرگسال اشاره کرد. یکی از مهمترین ویژگی های انواع تخت خواب بادی می توان به قابلیت جمع شدن آنها در حجم و اندازه های کوچکتر اشاره کرد. قابلیتی که امکان حمل و جا به جایی تخت ها را در هر مکانی بخصوص مسافرت ها فراهم ساخته است از همین رو مهم ترین تفاوت را بین خود و مدل های غیر بادی ایجاد کرده است. برند های بزرگی اقدام به تولید انواع تخت بادی خانگی و سفری کرده اند که پر طرفدار ترین آنها در ایران تخت بادی اینتکس و تخت بادی بست وی می باشد. تنوع بالا از نظر ظرفیت و ابعاد ، ارتفاع بدنه و نوع طراحی و ساختار آن باعث شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز های خود افزایش دهد. تخت بادی طبی و تخت بادی بیمار نیز از دسته مدل های تولید شده بوده که برای بیماران عضلانی و استخوانی طبق توصیه پزشک مورد استفاده قرار می گیرد. خرید تخت بادی به دو روش اینترنتی و یا تلفنی از نمایندگی اینتکس در 7 روز هفته امکان پذیر خواهد بود.

مستر اینتکس فروشگاه محصولات بادی اینتکس

قایق بادی یکی از اصلی ترین لوازم بادی تفریحی در آب های آزاد و بسته مانند دریا ، دریاچه ها ، رودخا نه ها ، سد و مرداب ها بوده که توسط شرکت های بزرگی همچون اینتکس و بست وی عرضه شده است. قایق بادی از نظر نوع و طراحی بدنه ، ظرفیت و ابعاد و همچنین داشتن قابلیت اتصال موتور در مدل های مختلفی عرضه شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز های خود افزایش دهد. انواع قایق بادی یک نفره ، قایق بادی 2 نفره ، قایق بادی 3 فنره ، قایق بادی 4 نفره ، قایق بادی 5 نفره و بزرگتر از ظرفیت های تولید شده محسوب می شود. در این میان قایق بادی اینتکس که بهترین و متنوع ترین قایق های موجود در بازار محصولات بادی را تولید کرده قایق های خود را در چند نام تجاری عرضه کرده است. بهترین آنها قایق بادی مارینر اینتکس بوده که قوی ترین و حرفه ای ترین مدل شناخته می شود. همچنین قایق بادی اکسکروشن ، قایق بادی سی هاک ، قایق بادی چلنجر و قایق بادی اکسپلورر از دیگر مدل های تولید شده به حساب می آیند. تنها از قایق سری اکسپلورر اینتکس برای آب های کم عمق و آرام استفاده شده و سایر مدل ها قابل استفاده در آب های آزاد و پر عمق خواهند بود. لازم به ذکر است که مدل های نام برده شده چه در برند اینتکس و چه در برند بست وی هر کدام از ظرفیت های مختلفی برخوردار بوده و بسیاری از آنها به همراه خود لوازم های جانبی مهمی از جمله پارو ، پمپ باد ، بسته یا برچسب تعمیرات ، طناب نجات ، کیسه حمل لوازم و همچنین کوسن های بادی دارند. مدل های بزرگ و همچنین مدل هایی که از متریال مقاومی برخوردار بوده معمولا به عنوان قایق بادی باری و قایق بادی ماهیگیری نیز استفاده می شود. جهت خرید قایق بادی در مدل و برند های مختلف می توان به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در سراسر کشور خریداری کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید