ساعت ۱۵:۴۰ ظهر دیروز در مسیر بزرگراه همت به غرب بعد از اشرفی اصفهانی جوان تهرانی به مرگ تلخی دچار شد.

حادثه هولناک در بزرگراه همت / جوان تهرانی وسط اتوبان کشته شد + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ محمد باقر پور از برخورد شدید موتور سیکلت با پژو بر اثر لایی کشی های متوالی  راکب موتورسیکلت در بزرگراه همت – اشرفی و فوت راکب موتور بر اثر این برخورد خبر داد . 

 سرهنگ محمد باقرپور ضمن بیان این خبر گفت : در ساعت ۱۵:۴۰ ظهر دیروز در مسیر بزرگراه همت به غرب بعد از اشرفی اصفهانی ،  یکدستگاه موتورسیکلت با  سواری ۲۰۶ بشدت برخورد می نماید .

 وی بیان داشت : ماجرا از این قرار بود که یکدستگاه موتورسیکلت که در این مسیر در حال لایی کشی بوده با توقف ناگهانی یکدستگاه پژو در مقابل خود مجبور به تغییر مسیر ناگهانی می شود .

فوت راکب موتورسیکلت در آخرین لایی کشی  خود در بزرگراه همت

جانشین سرکلانتری پلیس بزرگراه  ادامه داد: بعد از این تغییر مسیر و در ادامه لایی کشی ها ، این موتورسوار  به سمت لاین اضطرار رفته و در آنجا  با یکدستگاه پژو ۲۰۶ که آن نیز در آن محل  متوقف بوده بشدت برخورد می نمیاید.

باقر پور گفت : در اثر این برخورد شدید موتورسیکلت متلاشی می گردد و تمام اجزای آن از هم پاشیده شده و به اطراف بزرگراه پرت می گردد و  راکب ۳۰ ساله  آن نیز متاسفانه در محل حادثه بعلت شدت جراحات وارده  در دم فوت می نماید .

وی  ادامه داد : عوامل کارشناس  منطقه ۲۷  پلیس راهور فاتب بلافاصله  در محل حادثه حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل تصادف  به بررسی  صحنه حادثه پرداخته  و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند .

سرهنگ باقرپور افزود : علت این حادثه  لایی کشی  و عدم توجه به جلو از سوی راکب موتورسیکلت بوده است ولی علت توقف ۲۰۶ نیز  در این محدوده  نیز در دست بررسی می باشد .

سرهنگ باقر پور با ابراز تاسف از وقوع این تصادف فوتی  به رانندگان توصیه کرد : هیچ گاه در لاین اضطرار حرکت و عبور و توقف ننمایند چراکه هر لحظه امکان عبور خودروهای امدادی در این مسیر وجود دارد  و حتما در حین رانندگی تمام توجه و حواس خود را  به جلو واطراف  و حرکت خودروها اختصاص دهند  به نحوی که ایستادن و توقف خودروهای مقابل را متوجه شوند و  حتما به محض خراب شدن وسیله نقلیه از علایم اطلاع رسانی مانند مثلث شبرنگ استفاده نمایند.

به نحوی که دیگر رانندگان با دیدن علایمی که شما به کار برده اید متوجه خرابی خودرو شوند و به موقع بتوانند عکس العکمل نشان داده و خودروی خود را به لاین کناری  با ضریب اطمینان بالا  هدایت  و یا توقف کامل نمایند تا حادثه ای برای کسی  مانند این تصادف ناگوار پیش نیاد .

تصادف

تصادف

تصادف

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید