زمان شروع اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو دیدار با امارات و کره جنوبی در انتخابی جام جهانی مشخص شد.

زمان  شروع اردوی تیم ملی اعلام شد

 تیم ملی فوتبال ایران از چنین روز دیگر چارچوب انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید با رقبای خوب بازی کند و به ترتیب در پانزدهم مهر در دوبی مهمان امارات است و روز بیستم ماه جاری از تیم ملی کره جنوبی در ورزشگاه آزادی پذیرایی خواهد کرد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، طبق اعلام مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران، اردوی تیم ملی برای بازی با امارات، از ابتدا در دوبی امارات برگزار می‌شود. رضایی گفت: اردوی تیم ملی از دهم مهر در مرکز ملی فوتبال (کمپ تیم‌های ملی) شروع می‌شود و بازیکنان داخلی طبق پروتکل‌های بهداشتی و با انجام تست PCR به تیم ملی ملحق می‌شوند و این تیم سپس ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۱ مهر با پرواز اختصاصی زاگرس عازم دوبی می‌شویم. ۱۲ مهر لژیونرها از سایر کشورها  به تیم ملی در امارات ملحق می‌شوند و ترکیب تیم کامل می شود.

وی همچنین درباره برنامه تیم ملی برای دیدار با کره جنوبی در تهران نیز گفت: ان‌شاءالله بازی شایسته‌ای در برابر امارات انجام دهیم، بلافاصله صبح روز بعد از بازی به تهران بر می‌گردیم تا برای بازی مقابل کره جنوبی که ۲۰ مهر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود آماده شویم. آنچه مسلم است، کسب نتایج مناسب در این دو مسابقه بخش عمده ای از سرنوشت صعود تیم ملی به جام جهانی را روشن می‌کند و اگر بتوانیم امتیاز قابل قبولی از این دو بازی به دست بیاوریم، قدم بزرگی در راه صعود به جام جهانی برداشته‌ایم.

تیم ملی ایران تا پیش از این در شهریور ۱۴۰۰ دو دیدار با سوریه و عراق برگزار کرد که حاصل آن دو پیروزی و کسب ۶ امتیاز برای شاگردان اسکوچیچ بود که منجر به صدرنشینی تیم ملی تا پایان هفته دوم این رقابت‌ها در گروه A انتخابی جام جهانی در قاره آسیا شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید