شهردار کلانشهر قم با تاکید بر نقش حمایتی بانک شهر در پیشبرد اهداف مدیریت شهری، گفت: در تلاش هستیم با افزایش تعاملات با این بانک ، از ظرفیت های آن برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و زائران حرم حضرت معصومه (س) استفاده کنیم.

تاکید بر نقش حمایتی بانک شهر در پیشبرد اهداف مدیریت شهری

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد با اشاره به تعامل مناسب بانک شهر با مدیریت شهری کلانشهرها اظهار کرد: حمایت های این بانک از مدیریت شهری قم همواره موجب تسریع در اجرای پروژه های مهم و تاثیرگذار در این شهر بوده است.

سقائیان نژاد عنوان کرد: بانک شهر با تأمین به موقع تسهیلات مورد نیاز مدیریت شهری در اجرای طرح های مختلف و مشارکت در این حوزه نسبت به تسریع در روند توسعه همه جانبه و پویای شهرهای ایران به خصوص در مراکز استان ها و کلانشهرهای کشور کمک جدی کرده است.

شهردار کلانشهر قم با اشاره به اینکه طی سال های اخیر شاهد کاهش درآمدهای پایدار در شهرداری های شهرهای مختلف هستیم، افزود: از همین رو در تامین منابع مالی پروژه‌های کلان عمرانی به حمایت و پشتوانه بانک شهر نیاز داریم.

سقائیان نژاد اظهار کرد: امروز شهرداری ها و شهروندان به نقش بانک شهر در ارائه خدمات خود برای تسهیل گری امور شهروندان واقف هستند.

وی با بیان اینکه ادامه توسعه شهری بدون همکاری بانک شهر میسر نیست، اضافه کرد: رضایتمندی شهروندان از خدمات نوین و الکترونیکی این بانک در ساعات مختلف شبانه روز باعث شده تا به طور مستمر از مجموعه مدیریت شهری درخواست افزایش تعداد شعب و شهرنت ها را داشته باشند.
سقائیان نژاد با تاکید بر تلاش مدیریت شهری و شهرداری قم برای برخورداری از خدمات نوین بانک شهر گفت: ضمن تقدیر از مدیران ارشد بانک در خصوص همکاری همیشگی در تمام زمینه ها؛ آمادگی خود را در راستای توسعه تعاملات اعلام می داریم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید