برای این که بتونید وارد عرصه رقابت در سطح الکترونیک و در دنیای اینترنت بشید، باید یک وب سایت داشته باشید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی حرفه ای با سایت ساز سرورپارس​​​​​​​

این روزها خیلی ها با ایجاد یک وب سایت به کسب و کارشون شکل دیگه ای داده و کسب سود میکنن. اما راه اندازی سایت برای همه یک پیشنهاد خوب و منطقی نیست. چون هزینه های زیادی به همراه داره. اما یک راه ساده تر هم هست که برای افراد تازه کار مناسب تره و اون چیزی نیست جز: ایجاد فروشگاه اینترنتی با سایت ساز . بله با استفاده از سایت ساز سرورپارس میشه یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرد.

شاید برای خیلی از شما سوال باشه که چرا سایت ساز پیشنهاد خوبیه؟ در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که استفاده از سایت ساز برای ایجاد فروشگاه اینترنتی هزینه های شما رو تا چند برابر کاهش میده. امروزه اگر بخواید یک فروشگاه اینترنتی مطابق با میل و سلیقه خودتون راه اندازی کنید باید هزینه زیادی برای برنامه نویسی پرداخت کنید.

همچنین اگر بخواید با استفاده از وردپرس و ووکامرس و یک قالب آماده، سایت بسازید، بازهم هزینه های حدودی شما نزیک به 5 میلیون تومان خواهد بود. اما سایت ساز این ویژگی مثبت رو داره که هزینه های شما رو به شدت کاهش میده و به شما این امکان رو میده که بتونید یک سایت شبیه به سایتی که همیشه دوست داشتید بسازید. اما چجوری میشه این کار و کرد؟ در ادامه با ما همراه باشید.

ایجاد فروشگاه اینترنتی با سایت ساز

برای شروع کار و ایجاد فروشگاه اینترنتی با سایت ساز سرورپارس در مرحله اول و قبل از هرچیزی باید یک دامنه داشته باشید. البته اگر قبلا دامنه ای خریداری نکردید، خیلی راحت میتونید با ورود به صفحه ثبت دامنه سرورپارس، دامنه مورد نظر خودتون و ثبت و خریداری کنید. خبر خوب این که نیازی به خرید هاست ندارید. چون تمامی پلن های سایت ساز سرورپارس دارای هاست بوده و فضای در نظر گرفته شده برای اونها اغلب کافیه.

اما اگر با گذشت زمان احساس کردید به فضای بیشتری نیاز دارید، خیلی راحت میتونید درخواست ارتقا هاست و فضا بدید. سایت ساز سرورپارس بیشتر از 200 تا قالب حرفه ای فروشگاهی و شرکتی داره که حتما نظر شما رو جلب میکنه. اما حتی اگر این قالب های حرفه ای مد نظر شما نبود، میتونید آدرس سایتی که قالب اون از نظر شما مناسبه رو وارد کنید، تا قالب سایت مشابه اونچیزی که مد نظر شماست، ساخته بشه.

آموزش کار با سایت ساز سرورپارس بسیار ساده و راحته و تنها با چند کلیک و گذاشتن حدود نیم ساعت تا یک ساعت وقت میتونید سایت فروشگاهی خودتون و تکمیل کنید. با استفاده از این سایت ساز و فروشگاه اینترنتی میتونید با هزینه های بسیار پایین، محصولات خودتون و سئو و به فروش برسونید. استفاده از این سایت ساز به مدت 3 ماه رایگانه و بعد از این مدت میتونید پلن خودتون و ارتقا بدید تا بتونید از امکانات و ویژگی های فوق حرفه ای سایت ساز استفاده کنید.

برای امنیت بیشتر سایت میتونید درخواست فعال سازی گواهینامه امنیتی نیز به ثبت برسونید. با استفاده از گواهینامه امنیتی تمامی اتصالات از سمت سایت با وب سرور به صورت ایمن رمزنگاری شده و امنیت اطلاعات کاربران شما افزایش پیدا میکنه. لازمه اشاره کنیم که سایت ساز سرورپارس در پلن ها ی حرفه ای دارای درگاه پرداخت بانکی نیز هستد. به همین دلیل بازهم در هزینه و وقت شما صرفه جویی شده و نیازی نیست شما پیگیر دریافت و فعال سازی درگاه بانکی باشید.

برای ایجاد فروشگاه اینترنتی با سایت ساز کافیه وارد صفحه سایت ساز سرورپارس بشید و یکی از پلن ها رو انتخاب کنید. بعد نام دامنه موردنظر خودتون و وارد کرده و به مرحله بعد هدایت بشید. در مرحله بعدی باید قالب مدنظر خودتون و انتخاب کنید و بعد تمامی عناصر و بخش هایی که نیاز دارید و به صفحه سایت خودتون اضافه کنید. در هر مرحله ای که سوال و یا نیاز به راهنمایی داشتید، میتونید با کارشناسان پشتیبان ما در تماس باشید.

مزایای استفاده از سایت ساز سرورپارس

راه اندازی فروشگاه اینترنتی حرفه ای با سایت ساز سرورپارس​​​​​​​

در قسمت های قبلی مفصلا در خصوص سایت ساز و امکاناتی که در اختیار شما قرار میده صحبت کردیم. اما بد نیست تا یکبار دیگه به صورت مختصر و مفید در خصوص مزیت های استفاده از سایت ساز با شما صحبت کنیم. از مهمترین مزیت های سایت ساز سرورپارس عبارتند از:

● عدم نیاز به دانش فنی و تخصصی

● عدم نیاز به برنامه نویسی سایت

● عدم نیاز به دریافت درگاه بانکی در پلن های حرفه ای

● عدم نیاز به صرف زمان زیاد

● عدم نیاز به خرید هاست و سرور

● صرفه جویی در هزینه ها

● امکان سفارشی سازی سایت ساز

● نداشتن دغدغه مشکلات امنیتی وب سایت

● پنل کاربری آسان و ساده

● بالا بردن اعتبار برند

● امکان اضافه کردن دکمه در طرح های مختلف

● امکان اضافه کردن بخش ها و بلاک های متنوع

● امکان اضافه کردن تصاویر و نمونه کارها

● امکان اضافه کردن محصولات و آیکون سبد خرید

● پشتیبانی فنی و غیره.

اگر شما هم نیاز دارید تا در مدت زمان کم، یک وبسایت حرفه ای و تخصصی برای خود بسازید و وارد عرصه رقابت با کسب و کارهای اینترنتی بشید، کافیه سایت ساز سرورپارس رو با امکانات و قابلیت های ویژه انتخاب کنید و زمان و هزینه خودتون و کمتر کنید. سایت ساز سرورپارس یک راه اقتصادی طراحی سایت برای کسب سود و درآمدزایی اینترنتی.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید