وزارت بهداشت هند از ثبت ۱۸ هزار و ۷۹۵ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا و مرگ ۱۷۹ نفر در شبانه روز گذشته در این کشور خبر داد.

آمار ابتلا و مرگ کرونایی در هند کاهشی شد

به گزارش سلام نو، ایرنا به نقل از پایگاه خبری «پرینت» هند نوشت: وزارت بهداشت هند اعلام کرد پس از گذشت ۲۰۱ روز، امروز در این کشور با ثبت زیر ۲۰ هزارنفری موارد ابتلا به ویروس کرونا یعنی ۱۸ هزار و ۷۹۵ مورد شمار کلی مبتلایان به این ویروس به ۳۳ میلیون و ۶۹۷ هزار و ۵۸۱ نفر رسید.

این در حالی است که تعداد موارد ابتلا به کمترین میزان خود در ۱۹۲ روز گذشته رسیده است. همچنین موارد مرگ و میر امروز ناشی از این بیماری نیز با ثبت ۱۷۹ نفر به کمترین میزان خود در ۱۹۳ روز گذشته رسیده است. بر این اساس تا کنون ۴۴۷ هزار و ۳۷۳ نفر جان خود را از دست داده اند. 

برپایه این گزارش موارد ابتلا با کاهش ۰.۸۷ درصدی و موارد بهبود با بالاترین افزایش یعنی ۹۷.۸۱ درصد از ماه مارس سال گذشته ثبت شده است.

همچنین روز گذشته یک میلیون و ۳۲۱ هزار و ۷۸۰ تست شناسایی در این کشور انجام شده که تعداد تست های شناسایی را به ۵۶۵ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۳۱ می‌رساند. تعداد تست های مثبت گزارش شده روزانه ۱.۴۲ درصد است. این رقم در مقایسه با  ۲۹ روز گذشته، ۳ درصد کمتر بوده است. 

گفتنی است هند دو موج سهمگین کرونا را در تاریخ های ۴ مه و ۲۳ ژوئن تجربه کرد. 

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید