این رویداد سینمایی از جمعه ۱۶ مهر آغاز می‌شود و هر شب ساعت ۱۹:۰۰ در سینمای عمارت تاریخی باغ فردوس یک فیلم مرمت شده به نمایش در می‌آید. 

اکران فیلم‌های خاطره‌ساز در موزه سینما

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، موزه سینما با همکاری فیلمخانه ملی ایران، فیلم‌های شاخص و پرمخاطب گذشته سینمای ایران را به نمایش در می‌آورد. 

فیلم‌های گاو (به همراه پشت صحنه فیلم)، ناخدا خورشید، دندان مار، اتوبوس، باد صبا (به همراه پشت صحنه فیلم)، عروس آتش، گل‌های داوودی، عروس، بگذارزندگی کنم، پاتال و آرزوهای کوچک، رنگ خدا، نیاز، شهرموش‌ها (یک) و دزد عروسک‌ها در سالن فردوس موزه سینما نمایش داده خواهد شد. 

این رویداد سینمایی از جمعه ۱۶ مهر آغاز می‌شود و هر شب ساعت ۱۹:۰۰ در سینمای عمارت تاریخی باغ فردوس طبق جدول پیوست، یک فیلم مرمت شده به نمایش در می‌آید. 

یادآور می‌شود تعداد ۱۰ عنوان از این آثار توسط فیلمخانه ملی ایران و نسخه‌های فیلم‌های عروس آتش، رنگ خدا، نیاز و شهر موش‌ها (یک) با همکاری بنیاد سینمایی فارابی و همچنین صاحبان آثار مرمت و اصلاح رنگ شده‌اند و برای نمایش در اختیار موزه سینمای ایران قرار گرفته است. 

علاقمندان می‌توانند از طریق سامانه‌های خرید بلیت اینترنتی سینماتیکت، ایران تیک و گیشه هفت برای تهیه بلیت اقدام کنند. 

گفتنی است، مجموعه تاریخی- فرهنگی موزه سینمای ایران از ساعت ۹ صبح تا ۲۴ و تالارهای موزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ (به جز شنبه‌ها) میزبان علاقمندان به تاریخ سینمای ایران است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید