برای فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال قرار منع پیگرد صادر شد.

صدور قرار منع پیگرد برای فرهاد مجیدی

به گزارش سلام نو، ورزش سه به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت: باتوجه به اجرای رای قطعی فرهاد مجیدی (سرمربی تیم استقلال تهران) و باتوجه به پرداخت جریمه نقدی، فعالیت نامبرده در این خصوص از جانب این کمیته بلامانع است.

هم چنین کمیته اخلاق در این راستا آرای دیگری را صادر کرد؛ باتوجه به اجرای رای قطعی فرشید اسماعیلی (بازیکن تیم استقلال تهران) باتوجه به پرداخت جریمه نقدی فعالیت نامبرده در این خصوص از جانب این کمیته بلامانع است. از سویی باتوجه به اجرای رای قطعی محمد علینژاد (بازیکن اسبق باشگاه فوتبال آلومینیوم اراک) باتوجه به پرداخت جریمه نقدی فعالیت نامبرده در این خصوص از جانب این کمیته بلامانع است.

به تازگی کمیته اخلاق با صدور آراء فرهاد مجیدی و چند فوتبالی دیگر را تا اطلاع ثانوی از حضور در فوتبال محروم کرده بود؛ در صورتی که پرونده های مفتوحه علیه مربیان و بازیکنان با بی توجهی از سوی آنها روبرو شود کمیته اخلاق می تواند رای به جریمه نقدی و محرومیت تا اطلاع ثانوی دهد که  در بیشتر پرونده های اخیر این چنین بوده است و از ابتدا مشخص بود با پرداخت جریمه نقدی منع فعالیت ها لغو خواهد شد. هم چنین رییس کمیته اخلاق به تازگی اعلام کرده است موارد رسیدگی در پرونده هایی که به کمیته اخلاق می آید محرمانه و قابل افشاء نیست. 

هم چنین پرونده هایی که راسا از سوی کمیته اخلاق بدان رسیدگی می شود به خاطر ترتیب اثر و متنبه شدن خاطی جریمه نقدی در نظر گرفته می شود و بازیکن و یا مربی تا جریمه نقدی را پرداخت نکند حق ادامه فعالیت در فوتبال را نخواهد داشت. به هر صورت فرهاد مجیدی – فرشید اسماعیلی و هم چنین محمد علی نژاد که به تازگی با جدایی از مس کرمان راهی آلومینیوم اراک شده با توجه به پرداخت جرایم نقدی در نظر گرفته شده منعی برای ادامه حضور در فوتبال نخواهند داشت.
کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید