انیمیشن تماشایی و جذاب بچه رئیس یا bossbaby از محبوبیت بسیار زیادی در سراسر جهان برخوردار است.

همه چیز درباره ۲ قسمت منتشر شده از boss baby

این انیمیشن اولین بار در سال ۲۰۱۷ اکران شد و موفقیت های بسیاری را به دست آورد. انیمیشن بچه رئیس محصول کشور آمریکا می باشد که در ژانر کمدی و انیمیشن قرار گرفته است. قسمت اول این انیمیشن به کارگردانی تام مک گراث، تصویری از یک پسر بچه هفت ساله است به نام تیم تمپلتون که تخیل بسیار قوی و فعالی دارد. این پسر بچه تا سن ۷ سالگی از طرف والدین خود عشق و علاقه زیادی دریافت می کرد؛ اما پس از ورود یک عضو جدید به خانواده یا همان باس بیبی که او به همراه یک کت شلوار و یک کیف دستی بود، مرکز توجه خانواده قرار گرفت.

همه چیز درباره ۲ قسمت منتشر شده از boss baby

والدین تیم، توجه کمتری به او می کردند و تیم احساس می کرد که برادرش به مرور زمان قدرتمند خواهد شد و تمام خانه را تصاحب خواهد کرد. در ادامه این داستان اتفاقات مهیج و عجیبی رخ می دهد که این انیمیشن  را بسیار دیدنی کرده است. انیمیشن بچه رئیس هنگامی که بر روی پرده سینما اکران شد، نظرات متنوعی را از منتقدین دریافت کرد. آنها از صداپیشگی هنرمندان آن انیمیشن بسیار خُشنود بودند و آن را مورد تحسین قرار دادند؛ اما برخی از منتقدین نیز اعتقاد داشتند که طرح اولیه این انیمیشن کمی گیج کننده است.

با وجود تمامی انتقاد های مثبت و منفی، این انیمیشن توانست نزدیک به ۵۲۸ میلیون دلار را در باکس آفیس کسب نماید. البته انیمیشن بچه رئیس نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شد و در مراسم انی و گلدن کلوب، به عنوان بهترین انیمیشن بلند سال قرار گرفت. با توجه به موفقیت های بزرگی که انیمیشن بچه رئیس به دست آورد، گردآورندگان آن تنها به قسمت ۱ اکتفا نکرده و در سال ۲۰۲۱ کارتون بچه رئیس ۲ نیز منتشر کردند. البته در این میان انیمیشن سریالی باس بیبی نیز ساخته شد که از سال ۲۰۱۸ تا به الان در سرویس استریم نتفلیکس در حال پخش است.

ایده اصلی boss baby

شاید شما هم تصور کنید ایده اصلی این انیمیشن زیبا و دوست داشتنی در ۴ الی ۵ سال قبل از اکران آن به ذهن نویسنده رسیده است. اما اینطور نیست؛ چرا که ایده اصلی انیمیشن باس بیبی در سال ۲۰۰۷ به ذهن نویسنده فیلمنامه آن رسیده است. ریشه اصلی این انیمیشن به کتاب مصور The Boss Baby بر می گردد که توسط مارلا فارزی نوشته شده است. مک گراث با مطالعه این کتاب، احساس کرد که ارتباط مناسبی با آن گرفته است؛ چرا که در خانواده خود نیز یک برادر بزرگ تر دارد. وی پس از مطالعه این کتاب احساس می کرد که خودش نیز بچه رئیس خانواده بوده است.

این کارگردان در گفتگویی که با گزارشگران سایت های خبری داشته است، هدف اصلی ساخت این انیمیشن را بدین صورت بیان کرد که من می خواهم این انیمیشن را همراه برادر بزرگ تر خود تماشا کنم و تاثیرش را بر روی او ببینم. جالب اینجاست که بسیاری از افراد تصور می کردند که این انیمیشن از نامزدی دونالد ترامپ الهام گرفته است؛ در صورتی که کارگردان این انیمیشن طی گفتگو های خود با سایت های خبری اعلام کرد که هیچ ارتباطی بین این انیمیشن و ریاست جمهوری دونالت ترامپ وجود ندارد.

همه چیز درباره ۲ قسمت منتشر شده از boss baby

علت محبوبیت انیمیشن بچه رئیس

انیمیشن بچه رئیس به علت صحنه های جالب، رنگارنگ، مهیج و... و فیلمنامه جذابی که داشت، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت. این انیمیشن طرفداران منحصر به خود را پیدا کرد و مورد حمایت تمامی رده های سنی از کودک تا بزرگسال قرار گرفت. همین استقبال بی نظیر مخاطبان موجب شد تا انیمیشن بچه رئیس ۲ تینا تمپلتون نیز در سال ۲۰۲۱ تولید و اکران شود. ماموریت های جذابی که در این داستان به تصویر کشیده شده توانست مخاطبین خود را تحت تاثیر قرار دهد و با بسیاری از برادر و خواهر ها ارتباط برقرار کند.

در این انیمیشن پدر و مادر تیم حرف های او را که مبنی بر شخصیت دوم فرزند کوچک شان بود را باور نمی کردند و آن را پای رقابت های برادرانه می گذاشتند. البته علت های دیگری هم وجود دارد که موجب از بین رفتن میزان توجه والدین به فرزند اول شان می شود به عنوان مثال با بزرگ شدن کودکان، والدین مجبور می شوند که بیشتر کار کنند تا بتوانند نیازی های فرزندشان را فراهم نمایند. همین امر نیز موجب می شود که نسبت به قبل توجه کمتری به کودک شان داشته باشند و وقت کمتری را با وی بگذرانند. به تصویر کشیدن این اتفاقات در قالب یک انیمیشن موجب محبوبیت بیشتر آن در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ نزد مخاطبان شده است.

اشتباهات به وجود آمده در انیمیشن boss baby

در تمامی انیمیشن ها ممکن است اشتباهاتی به وجود آید که با دقت زیاد می توان متوجه آن شد. در این بخش نیز ما به برخی از جالب ترین اشتباهات این انیمیشن اشاره می کنیم.

  • در اولین صحنه شام خوردن باس بیبی با تیم، کیف سامسونت او در صحنه های مختلف ناپدید و ظاهر می شد.
  • باردار بودن مادر تیم تنها در یک صحنه نشان داده شد و در باقی فیلم چنین چیزی نمایش داده نشده بود.
  • بچه رئیس دندان نداشت اما در برخی از صحنه ها یک دندان ظاهر و ناپدید می شد.
  • با وجود بی دندان بودن بچه رئیس، مشکلی در گفتار او به وجود نمی آمد.
  • در اوایل فیلم قطار اسباب بازی تیم با برق کار می کرد؛ اما از آن بخار بیرون می آمد.
  • در یک صحنه از فیلم پدر تیم درباره تنبه شدن آن صحبت کرد که به مدت ۳ هفته بود اما با دست عدد ۴ را نشان داد.

با تمامی این اشتباهات، باز هم هیچ کس نباید تماشای بچه رئیس ۲ آپارات کیدز را از دست بدهد؛ چرا که در قسمت دوم این انیمیشن صحنه های بسیار جالب تر و مهیج تری وجود دارد.

انیمیشن بچه رئیس قسمت ۲

قسمت دوم بچه رئیس، دنباله قسمت اول آن است با این تفاوت که شخصیت های اصلی داستان ما بزرگ شده اند و حالا برای خود کسب و کار متفاوتی را دارند. با این حال، تیم ازدواج کرده و صاحب خانواده ای است. در این قسمت، تیم دارای دو دختر است با نام های تینا و تابیتا. دختر اول تیم، اکنون ۷ سال دارد و بسیار باهوش است و دختر دوم آن که به تازگی به دنیا آمده، رئیس شرکت بیبی می باشد. در این انیمیشن شما خواهید دید که تینا دختر دوم تیم، تمام تلاش خود را می کند که پدر و عمویش را بار دیگر به هم نزدیک کند و با کمک آنها بچه های دیگری را نجات دهند.

تینا با تلاش های بسیار عمو و پدرش را به یک دیگر نزدیک می کند و طی یک جلسه با فرمول جدیدی که شرکت بیبی تولید کرده است، آنها را برای مدت ۴۸ ساعت به شکل کودکانه شان تبدیل می سازد. پس از آن دوباره ماجراجویی های تیم و تد به همراه دختر کوچک تیم آغاز می شود. ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که دیدن این انیمیشن زیبا و مهیج را به هیچ عنوان از دست ندهید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید