فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ۷۰ درصد جمیت بالای ۱۸ سال حداقل دوز اول واکسن را دریافت کردند.

تزریق واکسن کرونا به ۷۰ درصد جمیت بالای ۱۸ سال در هرمزگان

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، فاطمه نوروزیان اظهار کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار دُز واکسن در هرمزگان تزریق شده است که از این میزان ۸۷۵ هزار نفر دُز نخست واکسن را دریافت کرده اند که ۷۰ درصد جمعیت هدف بالای ۱۸ سال در استان است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۸۰ هزار نفر یعنی ۲۸ درصد جمعیت هدف نیز هر دو دز واکسن را دریافت کرده اند، خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا پایان مهر به همه گروه‌های هدف، دز نخست واکسن و تا پایان آبان هر دو دز واکسن تزریق شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با بیان اینکه ۲۸ درصد جمعیت هدف نیز هر دو دز واکسن را دریافت کرده اند، تصریح کرد: در تلاشیم تا پایان مهر به همه گروه‌های هدف، دز نخست واکسن و تا پایان آبان هر دو دز واکسن تزریق شود.

نوروزیان با بیان اینکه تاکنون به ۹۵ درصد جمعیت روستایی استان واکسن تزریق شده است، عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته با جانباختن یک نفر دیگر از بیماران کرونایی در هرمزگان، شمارکل فوتی‌های این بیماری در استان به دو هزار و ۳۶۴ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه با بستری شدن ۷۹ نفر دیگر شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۲۸۱ نفر رسید، اظهار کرد: اکنون ۶۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۲ نفر از آن‌ها وخیم است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید