اقدام عجیب یک زن در برپایی جشن طلاق پس از ۱۷ سال به زندگی مشترک به سوژه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی بدل شد.

برپایی جشن طلاق پس از ۱۷ سال زندگی مشترک جنجالی شد! / عکس

طلاق اتفاقی است که در زندگی بسیاری از زوج ها در همه جای دنیا رخ می دهد. دلایل متعددی برای طلاق وجود دارد که البته برخی از طلاق ها جزو مضحک ترین طلاق ها هستند. جالب است که برخی زوج ها جشن طلاق برگزار می کنند.

زن ۴۵ ساله ای که پس از طلاق خود اقدام به برپایی «جشن طلاق» کرد به سوژه رسانه ها تبدیل شده است. «سونیا گوپتا» اهل انگلیس پس از پایان دادن به ۱۷ سال زندگی مشترک خود دست به این اقدام عجیب زد. او برای این جشن که به گفته خودش به مناسبت ۳ سال فرآیند طولانی طلاق برپا شد خانواده و دوستانش را نیز دعوت کرده بود.

خوشحالی زن انگلیسی پس از طلاق

او در حالی که مانند یک جشن عروسی، محل برپایی جشن طلاق را تزئین کرده بود با پوشیدن لباس های شاد در این مراسم شرکت کرد. گوپتا در این باره گفت: "من انتخاب کردم که محل برپایی این جشن رنگارنگ و شاد باشد، چون من عاشق رنگ های شاد هستم. من بسیار خوشحالم که توانستم پس از این مدت طلاق بگیرم."

طبق خواسته گوپتا در محل برپایی جشن طلاقش، قلعه بادی با رنگ های صورتی و شاد با دکور رنگین کمان ساخته شده بود. در حالی که سونیا در سال ۲۰۰۳ در هند ازدواج کرده بود پس از ازدواجش به انگلیس مهاجرت کرد. اما خیلی زود متوجه شد که از زندگی مشترک خود رضایت ندارد و تصمیم گرفت به این ازدواج پایان دهد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید